Når tror dere egget slipper ut ifra disse testene?

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Tror dere det er i dag eller i morgen? Regnes det fra topp eller fra etter det har sunket litt mer enn til høy….
Rakk en runde i går og i dag, det er kanskje ikke så mye vits å stresse med en runde til i morgen? Det passer egentlig ikke…. :joyful:

Vedlegg

• IMG_2697.png
    IMG_2697.png
    1,4 MB · Visninger: 80
Tror dere det er i dag eller i morgen? Regnes det fra topp eller fra etter det har sunket litt mer enn til høy….
Rakk en runde i går og i dag, det er kanskje ikke så mye vits å stresse med en runde til i morgen? Det passer egentlig ikke…. :joyful:
Bare å kjøre på, tenker det slipper på ettermiddag :)

I morgen tror du?
Er usikker på om vi rekker, men får vel prøve å få det til da, haha, ble i hui og hast på dagen i dag også :joyful:
Så litt feil på datoen :angelic:. Det har nok sluppet i dag. Har du testet noe mer? Jeg får positiv dagen før og ca 2-3 timer før det slipper. Etter det så går testene nedover

Ser du har satt inn de to nederste testene feil vei, så da blir resultatet litt annerledes:p

Neeeeei herregud er det mulig!!!! :banghead: :joyful:
Så hvis jeg hadde snudd de hadde de vært litt svakere da? Har jo kastet de, men da skal jeg ta en til etterpå….. at det går an :p
Ja, hadde det:laughing002
Men det har egentlig ikke så mye å si, går bare utifra første positive. Jeg hadde el dagen etter første positive denne syklusen og hadde positive tester i 3 dager.

Ja, hadde det:laughing002
Men det har egentlig ikke så mye å si, går bare utifra første positive. Jeg hadde el dagen etter første positive denne syklusen og hadde positive tester i 3 dager.
Så du tenker den første positive var i går, altså 20., og at eggløsning mest sannsynlig var i dag 21.? :) Vanskelig å vite når det er positive tester over flere dager…
Men skader vel ikke å få til en kjappis i morgen heller da for å være på den sikre siden, egget lever jo en liten stund det også om det slapp i dag…

Så du tenker den første positive var i går, altså 20., og at eggløsning mest sannsynlig var i dag 21.? :) Vanskelig å vite når det er positive tester over flere dager…
Men skader vel ikke å få til en kjappis i morgen heller da for å være på den sikre siden, egget lever jo en liten stund det også om det slapp i dag…
ja, men vanskelig å si når el er for deg. Kan ta 12-36t etter første positive test. Hadde absolutt tatt en runde i dag og for å være på den sikre siden☺️

Back
Topp