Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å kjøre på, tenker det slipper på ettermiddagTror dere det er i dag eller i morgen? Regnes det fra topp eller fra etter det har sunket litt mer enn til høy….
Rakk en runde i går og i dag, det er kanskje ikke så mye vits å stresse med en runde til i morgen? Det passer egentlig ikke….
I morgen tror du?Bare å kjøre på, tenker det slipper på ettermiddag
Så litt feil på datoen . Det har nok sluppet i dag. Har du testet noe mer? Jeg får positiv dagen før og ca 2-3 timer før det slipper. Etter det så går testene nedoverI morgen tror du?
Er usikker på om vi rekker, men får vel prøve å få det til da, haha, ble i hui og hast på dagen i dag også
Den siste testen er nå for en times tid siden, så den første positive var i går formiddag, og topp på kvelden ca….Så litt feil på datoen . Det har nok sluppet i dag. Har du testet noe mer? Jeg får positiv dagen før og ca 2-3 timer før det slipper. Etter det så går testene nedover
Om det slipper nå på kvelden så lever det i 24 timer så da rekker dere i morgen tidligDen siste testen er nå for en times tid siden, så den første positive var i går formiddag, og topp på kvelden ca….
Vi bor ikke sammen før om et par mnd, så rekker ikke før godt utpå dagen i morgen om vi i det hele tatt får det tilOm det slipper nå på kvelden så lever det i 24 timer så da rekker dere i morgen tidlig
Ser du har satt inn de to nederste testene feil vei, så da blir resultatet litt annerledesTror dere det er i dag eller i morgen? Regnes det fra topp eller fra etter det har sunket litt mer enn til høy….
Rakk en runde i går og i dag, det er kanskje ikke så mye vits å stresse med en runde til i morgen? Det passer egentlig ikke….
Neeeeei herregud er det mulig!!!!Ser du har satt inn de to nederste testene feil vei, så da blir resultatet litt annerledes
Ja, hadde detNeeeeei herregud er det mulig!!!!
Så hvis jeg hadde snudd de hadde de vært litt svakere da? Har jo kastet de, men da skal jeg ta en til etterpå….. at det går an
Så du tenker den første positive var i går, altså 20., og at eggløsning mest sannsynlig var i dag 21.? Vanskelig å vite når det er positive tester over flere dager…Ja, hadde det
Men det har egentlig ikke så mye å si, går bare utifra første positive. Jeg hadde el dagen etter første positive denne syklusen og hadde positive tester i 3 dager.
ja, men vanskelig å si når el er for deg. Kan ta 12-36t etter første positive test. Hadde absolutt tatt en runde i dag og for å være på den sikre sidenSå du tenker den første positive var i går, altså 20., og at eggløsning mest sannsynlig var i dag 21.? Vanskelig å vite når det er positive tester over flere dager…
Men skader vel ikke å få til en kjappis i morgen heller da for å være på den sikre siden, egget lever jo en liten stund det også om det slapp i dag…
ja, men vanskelig å si når el er for deg. Kan ta 12-36t etter første positive test. Hadde absolutt tatt en runde i dag og for å være på den sikre siden
Haha! Så ikke det jeg.. HerregudSer du har satt inn de to nederste testene feil vei, så da blir resultatet litt annerledes
Tok ny i går kveld som var toppen, og nå i dag har den blitt mye svakere - så da er vel sikkert egget sluppet i dag da eller snart…. Prøver en siste runde etterpåDen siste du tok, CD 15, er den eneste som er positiv om du hadde snudd dem riktig vei