Når TR tuller

Pallar

Elsker forumet
Er det ett tegn på at noe er galt i kroppen?

Jeg har alltid hatt veldig presis mens. Jeg har blødd omtrent like mye hver gang, og det har vart i 5 dager hver eneste periode de siste 12 årene. Først NÅ begynner det å tulle, å jeg aner ikke hva som skjer. De to siste mnd har det kommet lenge før det skal komme, så er det så små mengder at jeg ikke klarer å bruke tampong engang [&:][&:][&:][&:] Det har vart to dager, å det ser ut til at jeg er ferdig. Er det ett tegn på at noe er galt?

AKKURAT det samme her!!! Det der var litt godt å lese, for jeg begynner å bli bekymret. Har googlet litt, og funnet ut at det er veldig usannsynlig at noe er galt når man er så ung. Men, nå skal jeg skrive opp når den kommer hver gang, for jeg vil undersøkes hvis dette fortsetter.

ORIGINAL: Ripley

Mye stress? Fått i deg nok næring?

Alt er som før. Spiser normalt.

[&:]

ORIGINAL: Fru Riskorn

AKKURAT det samme her!!! Det der var litt godt å lese, for jeg begynner å bli bekymret. Har googlet litt, og funnet ut at det er veldig usannsynlig at noe er galt når man er så ung. Men, nå skal jeg skrive opp når den kommer hver gang, for jeg vil undersøkes hvis dette fortsetter.

Krysser fingrene for at alt er som normalt [&:]
Merker du noe ellers på kroppen? Jeg er i tillegg veldig sliten og trøtt for tiden.

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Merker du noe ellers på kroppen? Jeg er i tillegg veldig sliten og trøtt for tiden.

Jeg er alltid det på denne tiden av året. ville heller sagt jeg var mer opplagt egentlig... Har ikke tenkt over det. Jeg er litt sånn at livet mitt går så sinnsykt på skinner at jeg MÅ være alvorlig syk. Altså - pessimistisk[;)]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Jeg er alltid det på denne tiden av året. ville heller sagt jeg var mer opplagt egentlig... Har ikke tenkt over det. Jeg er litt sånn at livet mitt går så sinnsykt på skinner at jeg MÅ være alvorlig syk. Altså - pessimistisk[;)]

hehe [8D]

Back
Topp