Når tr kommer sent på besøk

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Er det da slik at du ved neste eggløsning skal regne din "vanlige" syklus for gjeldende eller skal du forholde deg til mensendato da du fikk forsinket mensen.

F.eks dersom tr ikke hadde blitt forsinket(siste mensdag igår), hadde jeg til vanlig hatt egglløsning nå. Kommer kroppen til å ha eggløsning nå som vanlig, eller forskyves alt i den nye "syklussrunden"?

Logisk sett vil nok el også bli forskjøvet. Hormonene begynner ikke å jobbe med den nye syklusen før den gamle er avsluttet, altså menstruasjonen. Men kropper er rare, altså.

Logisk sett vil nok el også bli forskjøvet. Hormonene begynner ikke å jobbe med den nye syklusen før den gamle er avsluttet, altså menstruasjonen. Men kropper er rare, altså.

Ja, tenkte litt som deg men så ble jeg usikker. Men det er logisk de du sier :)

Er i alle fall det som har skjedd med meg :)

Men det er som du sier; kroppen er merkelig.

Fikk jo sen mensen men den ble også veldig kor på kun 5 dager (normalt 10 dager ca) , og jeg har allerede el-slim nå 2 dager etter den korte mensen fasen :? Blir ikke klok på dette føler jeg.

Men det er som du sier; kroppen er merkelig.

Fikk jo sen mensen men den ble også veldig kor på kun 5 dager (normalt 10 dager ca) , og jeg har allerede el-slim nå 2 dager etter den korte mensen fasen :? Blir ikke klok på dette føler jeg.
Der kan stemme det. Jeg tok el tester med begge barna. Mener det var dag 10 med eldste og dag 8 med ynsgte ( er litt usikker på eldste om det kan være dag 8 og yngste dag 7). Husker bare at det var utrolig tidlig i forhold til de "vanlige" 14 dagene.

Der kan stemme det. Jeg tok el tester med begge barna. Mener det var dag 10 med eldste og dag 8 med ynsgte ( er litt usikker på eldste om det kan være dag 8 og yngste dag 7). Husker bare at det var utrolig tidlig i forhold til de "vanlige" 14 dagene.

Jackpot da :)
Håper det stemmer på meg også da jeg ikke har tilgang til gubben ut måneden om el skulle komme senere :P

Back
Topp