Når tok de den første trilleturen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Nokre trillar heim frå sjukehuset, andre ventar fleire veker før nurket og vogna vert vist fram. Når tok DU den første turen, og kven var med? :-)

Tok den første trilleturen den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Da var mini 3 dager gammel ❤️ Gikk sammen med pappa'n :D

Tok første trilletur ila den første uka hjemme :)

Dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. :) Da var hun 3 dager gammel ;)
Meg og pappaen gikk og hentet posten. ;)

5 dager gammel :) sammen med pappan og hunden:)

5 dager etter fødsel. Dro på shoppingsenter for å kjøpe inn det vi hadde glemt/ikke rukket.

10 dager gammel, vi måtte på helsestasjon for å veie. Pappan trilla mesteparten av veien, jeg var fortsatt dårlig etter hasteks.

Pga stort blodtap og svært dårlig form etter fødsel tok det flere uker før jeg i det hele klarte å gå ned trappa hjemme. :P

Tror lillebror var nesten 3 uker før vi trilla tur med han. :)

Tok første ordentlige trilleturen da snuppa var 5 dager. Gikk sammen med lillesøster :)

Var på bæresjaltur ca 6 t etter fødsel - måtte bort på barneklinikken for undersøkelse av barnelege før vi kunne dra heim.

Heime gjekk det vel 3-4 dagar før vi var på tur, men formen min var dårlig lenge så det blei veldig korte turar første mnd.

Første trilleturen gikk for å hente storebrødrene på skolen og i barnehagen! Tulla var tre dager, og det var særlig stor stas for brødrene å trille vogna for første gang!

Trilla dagen etter fødsel på sykehuset i ei lånt vogn :P Ellers så var den offisielle første trilletur når mini var 3 dager :)

Småtassene var vel godt over 5 uker før vi turte ut å trille! De var så smååå...

Dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. Vi måtte ha flere strømpebukser og en tur i butikken. Pappaen var med på trilleturen

Back
Topp