*englefjes*
Forumet er livet
Snuppa mi er to og en halv måned og vil fortsatt ikke ha smokken, på tide å gi opp kanskje? Eller er det fremdeles håp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaOkt
Å vi prøvde en stund før vi fant en smokk han ville ta. (hadde en stooort sugebehov og jeg nektet å bli brukt som smokk 24/7, eneste han sugde på ellers var lillefingeren min eller pappaens). Så kom vi over en smokk som heter Trøst - og den tok han. Da hørte jeg englesang[:D]
De selger den kun over nettet når tror jeg, kanskje enkelte apotek tar den inn. Finnes i liten og stor.
ORIGINAL: MammaOkt
Må bare nevne at eldstejenta tok aldri smokk. Men hun hadde stramt tungebånd. (noe som også ødela for ammingen). Bare sier det i tilfelle det er situajsonen hos dere. Ble ikke oppdaget før hun var 6 mnd her...
ORIGINAL: *Lilly
11 uker...[8|] Holdt nesten på å gi opp! En kveld han gråt og gråt tok jeg med meg alle smokkene jeg hadde i hus (hadde kjøpt alle typer som finnes for å prøve om det var noen han likte) og vips så tok han Nuk 2. Glede i heimen[:)]