Når tipper du jeg har termin? Gravid etter uttak av spiral...

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
og ikke hatt mensen før jeg ble gravid...
Testen slo ut 2-3 uker den 18.jan, jeg tok ut spiralen 15.des.
Når tipper du jeg har termin?:p

Ren gjetting, men den 26. september?

Tipper på at du ble gravid ganske rett etter uttak og har termin rundt 12. Sept :)

Har ikke legetime før 22.feb, men vet ikke om han kan si noe el om jeg blir sendt til ul.. Burde vel få det...?:signs003
Dama på legekontoret spurte om siste mens., og ble paff da jeg svarte 5 år..!:dance008

Har ikke legetime før 22.feb, men vet ikke om han kan si noe el om jeg blir sendt til ul.. Burde vel få det...?:signs003
Dama på legekontoret spurte om siste mens., og ble paff da jeg svarte 5 år..!:dance008

Åj, det var en stund å vente på legetime da :/ skjønner godt at dama ble paff, haha sikkert ikke hver gang hun hører det svaret ;) jeg og flere jeg vet om fikk tidlig ultralyd når det var tvil om hvor langt man var på veg.
Har legen ultralydapp.? Eller så kan du jo booke deg tidlig UL privat for å finne ut av det :)

Blir spennende da å se på Ul. Jeg trodde kanskje jeg var 1 mnd lengre på vei, men var ikke d. Jeg hadde 2+3 den 13 januar....

Ja, det blir spennende! Sååå lenge til!! Forrige gang ble jeg satt tilbake hele 6 uker!! Utrolig at jeg kunne regne så feil, hahaha..:joyful: Så jeg trodde han kom i aug, termin i sept, men kom i okt, da 2 uker på overtid! Tror jeg var gravid i ett år jeg!!hahaha.. Denne gangen vil jeg heller bli satt tilbake...:angelic:

Fikk 2-3 8.januar... Har termin et sted mellom 16-18sept. Hadde forrige mens 05.des...

Back
Topp