Når tilstelninger i bhg faller på samværshenting

Om man absolutt ikke tåler å være i samme rom, så synes jeg man kan la den som har samvær den dagen gå

Enig! Man må sette barnet først og legge sine egne barnsligheter igjen i en skuff. Det værste jeg vet et folk som på død og liv ikke skal gå over ens på grunn av tidligere hendelser. Det er mange folk jeg absolutt ikke tåler, men det er aldri noen som legger merke til det. Jeg behandler alle jeg omgås med som mennesker og kan prate helt normalt med folk jeg egentlig ikke kan fordra. Tror folk bør ta seg en runde med seg selv, for det er virkelig smålig å la slik bitterhet gå utover barnet sitt.

Ikke sant, man omgås jo stadig mennesker man ikke tåler trynet på. Men man oppfører seg som folk likevel. Slik burde det være med ex'er hvor barn er involvert og.

Ser så utrolig mange "barnslige" folk som lar følelsene styre hvor barna blir offeret. Har så lyst å rope ut "for pokker ta dere sammen"

Har du spurt om det er noen annen grunn enn at det er han som kal hente i barnehagen?

Jeg kunne ikke stille opp på ting når faren skulle ha henne og det er fortsatt vanskelig om jeg er tilstedet når hun skal til far. For hun lager et sant h****** og vil ikke være med han og det til tross for at vi prater sammen og slikt.

Men om ikke dere kan oppføre dere og snakke sammen under nissefesten syntes jeg du bør holde deg unna da det bare vil gjøre det ugreit for barnet.

Men håper det ordner seg for dere.

Faren klarer fint å holde en fin mine - om han bare vil.. Vi har et anstrengt forhold oss i mellom, men går i en slags terapi for å bedre dette. Han mener at jeg ikke skal være der, fordi det er hans dag! Ikke noe annet.. Men han skal jo ikke akkurat stå å holde meg i hånden eller noe :p

Jeg mener han må se forbi sitt eget ego her, for det blir nok av tilstelninger/ oppvisninger etterhvert! Kan ikke holde på sånn!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Aldri hørt at ikke begge skal være der?? :P

Både på jobb og i ungene mine sin bhg. kommer begge foreldrene om de har mulighet, om de er skilt eller ikke! Det er en selvfølge!

Høres ut for min del som om faren har misforstått noe veldig elementært når det kommer til det å ha barn, det handler ikke om hva man selv vil lengre, det handler om barnet! Vi har riktignok god kontakt, men her har vi alltid stilt opp begge to(og tatt det som en selvfølge at den andre stiller) når det skjer noe. Håper han innser det og at du får lov å komme, veldig trist at det skal være sånn!

Og han får ikke bestemme om jeg får være der eller ikke, jeg sendte han mail om all infoen til nissedagen, og jeg skrev også at jeg kom til å være der! Og at han bare måtte legge igjen den holdningen sin hjemme og oppføre seg skikkelig den dagen!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg ser barn i klassen til mine barn, med skilte foreldre, hvor begge foreldrene stiller opp på tilstelninger. Uavhengig av hvem sin dag det er.
Klart du skal se barnet ditt opptre!!!

Som ped leder i bhg synes jeg det er såå fint om begge foreldrene stiller opp på felles arrangementer. Det viser at de kan samarbeide om felles barn og at begge vil stille opp for barnet sitt. Selv om de seg i mellom ikke har det beste forholdet. Fra barnehagens side har begge like mye rett til å komme, men det er klart at om det går ut over barnet er det jo ikke bra.

Back
Topp