Når tidlig ul?

Kristin1988

Betatt av forumet
Jeg er så i tvil.. Har bestilt tidlig ul om 16 dager, da er jeg ca 12+3. Men vurderer å flytte timen til tirsdagen før.. Kjenner jeg er skikkelig utålmodig og trenger å få bekreftelse på at alt er fint.
Hva ville dere gjort? Ventet til 1.sept? Eller flyttet timen?

Vi var på UL 11+4 og da fikk vi sett et sterkt hjerte, de fleste organer (nyrer, binyrer, blære, magesekk osv), to hjernehalvdeler, fikk sjekket ut for tegn på kromosomfeil og i tillegg så legen muligens en liten snopp så du kan nok se veldig mye om du flytter timen frem også! Fantastisk opplevelse ❤️

De ser mer og mer jo lengre du er på vei, så du må nesten avgjøre det selv i forhold til hva årsaken til at du tar tidlig ul er. Om du bare vil ha bekreftet liv er det bare å flytte, hvis du vil at de skal se etter mulige feil med fosteret ville jeg ha ventet.

Jeg skal i morgen, er da 8+2. Sist var vi i uke 10, synes det var helt topp.

Jeg har 26.august, da er jeg akuratt 12 uker :) syns det er greit å vente til de kan se en del, samtidig s
Er jeg også nysgjerrig og sliter med ventingen, men det koster såpass mye at jeg heller venter litt :) Det føles liksom litt mer verdt det når vi får vite mer!

Vi skal i uke 11 for å sjekke at alt står bra til før vi forteller nyheten til venner og familie.. hører de kan begynne å se kjønn etter uke 14, og er sikkert mer å se jo lenger en venter. Så det kommer jo litt an på hva du vil ha ut av det! Jeg velger tidlig for å slippe bekymringer for MA som er min største frykt... og det er jo bare 7-8 uker til neste gang etter det! :D

Jeg ville tatt timen jeg hadde. Selv om sjansen er minimal for at det skjer noe om man får beskjed om at alt er greit i uke 11, så er det fortsatt uke 12 som er den magiske grensa. Dessuten ser man jo mer, som de andre sier.

Her skal jeg på ul i morgen da er jeg 8+2 å grur gler meg så sykt.. :p

Back
Topp