Når tidlig ul?

Sommerfugl85

Betatt av forumet
Jeg har så lyst å bestille ul for å se om det er liv I magen :-) fra hvilke uke er det liv å se?
Jeg er 5+2 I dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hjertet begynne å slå i uke 5 så e bare å bestille ul;) mn vær forberedt på at d nok blir innvendig så tidlig

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Vi var allerede i uke 6, ser ikke mer enn en liten klump men man ser hjertet slå OG hører det så klart! :)

Jeg er ca 5+4 i dag, og jeg skal på ul om 3 uker. Privat... Hadde håper på en uke eller to før, men dette var første ledige time.
Men drar til legen til uka, i håp om å få henvisning til ul på sykehuset for å sjekke hvor langt jeg er på vei og om alt er bra, da jeg hadde SA forrige pp og ikke hatt tr imellom.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Tror jeg skal ringe å bestille. Vil se lille hjerte ♥

Jeg var på UL i går, 7+1 (litt kortere enn jeg hadde regnet ut selv). Så ikke så mye, men var ihvertfall et hjerte som banket og en liten reke der. :) Ifølge legen begynner armer og ben å synes om noen dager, så sånn sett kunne det kanskje vært kjekkere å ta UL etter 8 fullgåtte uker, da er det kanskje litt mer å se. Men det viktigste er jo å se et bankende hjerte. :)

Jeg var 8+3 fikk se hode, armer og bein (antydning)...samt hjerte og hjertelyd. Var veldig usikker selv om jeg skulle ta i uke 6 eller 8+3, er glad jeg ventet :)

Hvor tidlig kan man se noe på utvendig ul? Skal i uke 9, hadde vært kjekt å sluppet innvendig.

Je så utvendig i dag. Ser ikke så tydelig, men så hjertebank, og bevegelse:) så klart hva som var hodet, armer og bein. Den lå ikke så rolig så legen er litt usikker på hvor langt på vei je er, men 8-9 uker.

Tenkte å ta i neste uke da jeg er 6 uker..men trur nok jeg vennter til uke 8 sånn at jeg kan se noe mere.... vil jo selvfølgelidg se hjerte helst med en gang.men jeg venter litt :)

Jeg var på onsdag. Var da ca 8 uker. Måtte ta innvendig å fikk se et bankende hjerte men ikke så mye mer :p

Privat :) tror ikke man får tidlig ul gjennom det offentlige uten at det er god grunn for det
Hva sier du da?

Jeg går til privat gyn, og han skal følge meg i svangerskapet slik som sist. Han vet at det har gått galt før og har lovd meg tett oppfølging. Da jeg ringte han (ca 4 uker på det tidspunktet) sa han at det ikke var vits i noe nå og at han skulle kalle meg inn om tidligst 4 uker.

Syns det virker så lenge til...!

Hva sier du da?

Jeg går til privat gyn, og han skal følge meg i svangerskapet slik som sist. Han vet at det har gått galt før og har lovd meg tett oppfølging. Da jeg ringte han (ca 4 uker på det tidspunktet) sa han at det ikke var vits i noe og at han skulle kalle meg inn om tidligst 4 uker.

Syns det virker så lenge til...!
Jeg ringte og sa jeg ville ha en time :) hun spurte ikke hvorfor, men jeg sa selv at det er bare for å sjekke at det virkelig er noe der :p

Da har jeg fått time til 12.august :-) håper ukene går fort ♥

Kan jo se deres synspunkt med tidlig UL, men jeg for min del kunne ikke tenkt meg det. Gleder meg til ordinær UL, litt mer å se da. Holder på spenninga ;D

Jeg skal i midten av august, da er jeg rundt 9 uker på vei. Det var jeg sist også, og da snakka vi type bamsemums, med bankende hjerte. Det var forøvrig utvendig ul.

Kan jo se deres synspunkt med tidlig UL, men jeg for min del kunne ikke tenkt meg det. Gleder meg til ordinær UL, litt mer å se da. Holder på spenninga ;D
Må si meg enig med deg, selv om jeg også begynner å vurdere tidlig ul etter å ha lest her inne at nesten alle tar det. Sist jeg var gravid gikk vi kun på ordinær ul og ville heller ikke vite kjønnet. Var superspennende å vente til da;-)

Back
Topp