når tid legger

Lis4Marie

Betatt av forumet
deres små seg for kvelden å har dere begynt me rutine? [:D] hær legger lillgutt seg i 9-halv 10 tiden,mn i dag så sovna han kvart på 9!![:)] deeilig.. vi har gode rutiner hær nå. hadd det i snart 4 uker. begynte da han var ca 4 uker gammel,å nå går d bare bedre å bedre for hvær dag! sååå flink baby jeg har. åsså er han en drøm da. blid å gla hele tiden,lite gråt på han,legger seg ned me en gang kvær kveld, å virker rett og slett bare veldig fornøyd[:D] *stolavmegselv*[;)]

når vi legger oss. rundt 22.30

ORIGINAL: svimsen

han sovner stort sett i 19 tiden..
er da di andre legger seg også.

[:)] han har bare flyttet seg inn i rutinene vi har fra før.. så han er ganske likt innstilit som di 2 andre, men med lengre dupper på dagen.

våkner han mange gang fra han legger seg til han våkner om morran da?

Vi har gradvis satt ned sengetida, nå er vi på kl 23 og da sover han til 7 uten problemer[:D] 

Maya sover fra ca kl 19 hver kveld og har gjort det en god stund nå. Da sover ho til alt mellom kl 05 og 07.

Her legger han seg i halv 8-8 tiden[:)]

halv åtte er han dødstrøtt.. tidligere har jeg lagt han ca ni. men nå begynner kveldsstellet kl sju, og igår sovna han kl 1930.. og mat igjen kl 2300, 0230-0345, og 0630 - og da var natta over.. :)

jeg la meg også kl 1930, og det var jeg glad for når han hadde våkenperioden midt på natta...

Her legger han seg i 20.00-20.30 tiden og sover til rundt 06.00-06.30 tiden.....Deilig[:)]

Uhæææ... hva skjer med at alle sover rundt her a?? [8D][:-]

Casper sover fra 22-4 og 4.30 til 8.. [8|] er det dårlig??

Her legges hun ca 19 +-. Sover stort sett til en gang mellom 5 og 6 og sovner igjen til ca 7.30

wææ,alle sover jo myye lengre en min baby da:O jeg som trodde han var så flink.. våken fra kl 19.00 ca.. bader han i 20.00 tia å han sovner ca 21.00,å sover da til ca 01.00-01-30,får mat å sover i et par timer før han vil ha mat igjen,å sånn går hele natta..

Det er så forskjellig, men vi prøver å legge henne i 9-10 tiden. Og det kommer også ann på når hun spiste sist. Hvis hun spiste i 6-7 tiden prøver vi å vente til hun er sulten igjen slik at det blir mating, skifting og rett i seng, og da kan hun sove til i 6-7 tiden neste morgen.

Her legges det ca 23 når jeg legger meg. også våkner han i 3/4 tiden og igjen 7/8 tiden og igjen i 9/10 står vi opp.

her sovner hun rundt 7 - halv8 til 3-4 tiden - 5-10 min med mat
- sover til 6-halv 7 (våkner nok av papsen som står opp) - litt mat - sover til 8-halv 9 - da står vi opp [:D]

Det er akkurat slik Jakob sover også ... han våkner alltid i 330-4 tiden for han vil ha mat ... gleder meg til en hel natts søvn -det må da skje med oss en gang også??

Nå ble jeg deprimert.....[&o]

Sivert er så opp og ned. Jeg sliter sånn med å legge han om kvelden. Det virker som han venter på meg, han vil helst ikke sove alene![8|] Det er bare ca annen hver dag jeg får lagt han i egen seng, ellers må jeg bare gi opp til slutt å ta han med meg i senga. Han kan da sitte å bare stirre på meg til klokka er over tolv.
En eneste kveld fikk jeg ham til å sove kl. 19.30 og da sov han til 01.00, fikk pupp og sov til 08.00. Skulle ønske vi fikk til det litt oftere.
Hvis dette ikke bedrer seg til han blir 3 måneder så blir jeg nødt å lære ham å sove i senga si, da er det nok.[8|]

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Her er det sengetid rundt 9-10..[:D]

[:D]

ORIGINAL: *MommyToBe*

hehe...ca samme her!! kjenner jeg blir litt stressa av alle disse som sover rundt[8D]

ORIGINAL: *MommyToBe*

Er nesten det samme her. Iris sover fra 8 til 2-3 og så til 7

Kveldsstellet foregår 20.30 på begge to, igår la Daniel seg 21.30 mens Oda holdt det gående til 23.30...

Back
Topp