Når testet du positivt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Når i syklusen fikk du positiv graviditetstest? Var det første gangen du testet den syklusen? Hvor mange dager etter eggløsning var dette/hvor langt var du på vei? Var testen tydelig positiv?
 
Ca 4+0. Første test. Var veldig sterk. Testet fordi jeg var sinnsykt kvalm, en type kvalm jeg aldri hadde vært før.
 
Brukte strips i stede for graviditetstest. Så 4 dager før forventet mensen testet jeg litt utydelig positivt uten at jeg leste testen rett og forsto det. Haha. Testet igjen 2- dager etter forventet mens å da var den veldig tydelig.
 
7 DPO, begge ganger. :)
 
Med første testa eg 3 dager etter forventa mens. Eg mistenkte noko, då eg var så tett i naso og snøt eg meg, så blødde eg. Men var så opphengt i at man teste med morgenurin, at eg venta 1 dag til. Med nr 2 hadde eg ingen mistanke, enn om eg hadde symptom. Testa på ettermiddag, når mens ikkje kom den dagen.
 
8 dpo med boots sin test, så negativ rfsu teste tidlig, negativ rfsu teste ofte og positiv clear blue +. Måtte kjøre å kjøpe en digital da, gravid. :)
 
Denne gangen har jeg ikke tatt noen graviditetstest, hverken hjemme eller hos legen. Termin om 14 dager, så jeg er nok gravid.
 
Litt forskjellig når jeg har fått positiv første gang (testet fra 7 dpo nesten hver gang - vært gravid 6 ganger). Flere ganger skyggestrek/begynnende positiv fra 7 dpo og mer de neste dagene, 10-11 dpo alltid tydelig strek. Med første visste jeg at jeg var gravid fra 2-3 dpo da, hadde utrolig vondt i magen på en måte jeg aldri hadde hatt før.
 
Har kunnet skimte noe 9 dpo, men da har det vært så svakt. Best 10-11 dpo når det er tydeligere positiv synes jeg, så slipper man å være i tvil om den er positiv eller om det bare er skygge :)
 
Testa svak positiv 13 dpo, fikk 1-2 14 dpo
 
Denne gangen testet jeg vist positivt 9 dpo i følge oul, trodde jeg var en dag eller to etter ikm. Første test og jeg tok den fordi jeg blødde dagen før, men så gav det seg (synes det var rart om det skulle vært mensen).
 
10dpo, tydelig positiv selv om streken var litt svak :)
 
Testet i uke 4, havde en mistanke siden min mens ikke var kommet, men ventede til 5 dager efter den skulle være kommet med at teste, så jeg var sikker på jeg fik rigtigt svar :)
 
Fikk positiv test 12 dpo, som var på julaften:p
Hadde kun 2 strimmler 25mlu og en digital med på juleferie. Den første strimmeln gikk 10 dpo, den var negativ men kunne skimte en svaaaak strek lenge etter tidsfristen. Tok den andre strimmeln om morgenen 12 dpo, og den fikk en svak rosa strek innen tidsfristen.
Så da var det bare å holde seg i noen timer og fyre av den digitale :love7 verdens beste julegave :Heartred
 
Er gravid og fikk positiv test 4+4
Gikk egentlig og ventet på ny en, dø jeg hadde jo hatt mensen-men det viste seg visst å være festeblødning.

Har lutealfase på10 dager så vanligvis har jeg tatt test 11 dop, ca dag 25-26 i syklus alt ettersom når en var (kjenner kroppen ganske godt og har tempet)
 
Back
Topp