Når testet du positivt?

LilleNusk5

Betatt av forumet
Hvor langt på vei var du, evt hvor mange dager dpo testet du positivt? 
 
10 DPO vil jeg tro det var :)
 
5 uker i dag. Testet positivt 8 dpo var det vel.
 
3+3 bjunte jeg å teste. dei ble positve :)
 
3+1 fikk jeg en svaksvak test. trodde det var skyggestrek. Tok en digital test igår 3+4 og da kom det opp GRAVID 1-2 ukerTror det ikke helt ennå. Så tok 5 tester til.. Alle sa det samme... G R A V I D
 
Fikk verdens beste julegave, lille julaften kl 04.00!:-) vi kom hjem fra ferie dagen før, og mistenkte kanskje litt at jeg hadde med meg en blindpassasjer! Så døgnville og spente satt vi og ventet på svaret!! Dette var 12 dpo. Føler meg så heldig!
 
10 dpo! Tok første test, den var det skyggestrek på, så tok en til fredag, den var sterkere og på juleaften tok jeg ukesindikator, og der sto det Gravid 1-2! :)
 
Jeg fikk svak positiv 10 dpo, men den var så svak at jeg trodde den var skyggestrek! Tok en digitaltest 11 dpo. Da lyste det GRAVID! :D
 
Gratulerer til dere som har testet positivt! :D Jeg har IKM 31.12. Har dere testet dere før IKM med morgenurin eller? Har så lyst å teste å at den er positiv nå :P
 


paluda skrev:
Gratulerer til dere som har testet positivt! :D Jeg har IKM 31.12. Har dere testet dere før IKM med morgenurin eller? Har så lyst å teste å at den er positiv nå :P



Ja, testa igår da jeg var 3+4 og fikk gravid 1-2 uker. Testa igår kveld. Testa også 3+1, fik en svaksvak strek som jeg trodde var skygge:) Vi har ikm samma dagTest i vei
 
Testet første gang 4+1. Kunne nok ha testet et par dager før det igjen også.
 
Jeg testet positivt i dag, 3+3 :)
 
Jeg hadde IKM på søndag, men testet ikke før i går (torsdag), så det blir vel.. 17 DPO tror jeg. (DPO - er det Days Past Ovulation eller noe sånt? Har glemt mye av dette "gravid-språket".. :)
 
Jeg testet negativt i dag, har IKM en gang mellom i dag og den 02 januar. Kjedelig, vi hadde en følelse av å ha klart det denne mnd :(
 


paluda skrev:
Jeg testet negativt i dag, har IKM en gang mellom i dag og den 02 januar. Kjedelig, vi hadde en følelse av å ha klart det denne mnd :(



Uff, så leit Håper spiren sitter neste mnd. Ønsker dere masse lykke til
 
Testet positivt idag, 4+2 på vei :)
 
Back
Topp