Når testet du positivt?

hope<3

Elsker forumet
Kjekt med litt tidsfordriv mens en venter på å kunne teste ;)
Med første man testet jeg positivt 9dpo =)

Når testet dere positivt denne gangen, eventuelt med andre barn <3 =) ?

3+5, er vel ca 12 dpo... Men ikke testa før i dag, så veit ikke hvor tidlig den kunne vært positiv... Har hatt positiv 10 dpo tidligere.

To dager før ventet mens, har en 32dagers syklus. Så aner ikke hva det vil tilsi siden jeg ikke vett helt når eggløsning var.

Jeg testet 10dpo denne gangen :)

Svangerskapet med sønnen min testet jeg 11dpo :)

flere ?=)=)=)

4dager før ikm :D

jippi :D gleder meg til i morgen altså!

Jeg testet positivt 3 dager før IKM, men veldig svakt. Ny teste tatt IKM var også svak, men noe sterkere enn den første. Skal teste igjen neste uke for å være helt sikker, tør liksom ikke juble helt før den er sterk positiv :-) Termin rundt 1.juli isåfall.

Masse lykke til i morgen

9 dpo: negativ
10 dpo: Trodde den var begativ, for hadde det litt travelt og så bare på den i 1 min
11. dpo: svak positiv
12. dpo: svak postiv, men litt sterkere
13.dpo. sterkere enn dagen før
 .
Testoman ja da

8dpo ultramegasinnsykt svaak, kunne like gjerne bare vært i hode mitt ;)
9dpo en svaaak strek

Men etter å ha mistet så tror jeg ikke helt på det før jeg ser det på den digitale testen....så håper jeg at jeg klarer å spare den til ikm dagen :P

Første testet jeg sikkert 1 1/2 uke etter Ikm. Hadde ikke peiling at jeg var gravid, da jeg hadde sluttet på pillene 14 dager før jeg ble gravid :P

Nå testet jeg på 9-11 dpo, usikker pga litt ustabil syklus. så la oss si 10 da!hehe

Hva er dpo? Forventet eggløsning denne perioden eller noe? 

Jeg vet liksom ikke helt når jeg har testet jeg, mtp svangerskapets lengde. Jeg fjernet spiralen for 14 dager siden idag, og hadde en helt klar festeblødning 8 dager etterpå. Skulle vel hatt en menstruasjon rundt disse dager. Noe usikker da mine sykluser gjerne har vært 25 dager, og litt varierende. 

12 dpo, altså i går. Skal ha IKM i morgen, så får vi se hvordan det går. Men tok 3 tester i går, og alle var positive

8dpo men veeeldig svakt. ny test dagen etter litt sterkere. Nå skal jeg se om jeg klarer å holde meg noen dager før jeg tester igjen:)

denne gangen testa jeg 9 dpo =)

Back
Topp