Når testet du positivt ?=)

hope<3

Elsker forumet
Kjekt med en tråd der vi kan se hvem som fikk positivt når, hvis det går ann å skrive :P hehe, så har vi som venter i spenning noe å lese på :D
 
dytter litt =)
 
testet positivt i går, da jeg trodde jeg var 7dpo! Tenker at el må ha vært før testen ble negativ igjen(??), så jeg var nok da 8 eller 9 dpo :)
 
Ikke før 13 DPO. Når jeg ser på testen fra i går, 12 dpo, så kan jeg se en supersvak strek, som jeg trodde var innbilning. Derfor drakk jeg 3 cider i går! Uff. Men i dag ble streken tydeligere, men fortsatt veldig svak. Så håper dette skal gå bra, selv om det minner meg veldig om forrige mnd.. :(
 


MissDolly skrev:
Ikke før 13 DPO. Når jeg ser på testen fra i går, 12 dpo, så kan jeg se en supersvak strek, som jeg trodde var innbilning. Derfor drakk jeg 3 cider i går! Uff. Men i dag ble streken tydeligere, men fortsatt veldig svak. Så håper dette skal gå bra, selv om det minner meg veldig om forrige mnd.. :(


Håper det går bra for deg denne gangen :)! <3 hehe de 3 ciderene har i alle fall ingenting å si =), kan ikke slutte å leve selv om vi er prøvere :) det kan fort bli en enda lenger og kjeedelig tid da ;)
 
Hei:) Jeg hadde ingen anelse om at d kom til å klaffe denne mnd, for vi gjorde bare ett forsøk. Så jeg tok ikke en graviditetstest før dagen etter IKM, altså i går..og den var tydelig positiv:)) jeg er overlykkelig og håper spiren klorer seg fast! jobber med å la det synke inn enda:P
 
Jeg er ikke sikker, men jeg kjente mye "symptomer" da jeg trodde jeg hadde IKM. Jeg går ut fra at det var eggløsningen jeg kjente da. Som betyr at jeg testa positivt 12-13 dpo. 
 
tror jeg fikk en svak positiv 9-10 dpo. og positiv cb 4+1 (14dpo)
 
1.ivf mai 11: neg 2.ivf sept 11 : positiv..... :-) på dag 11 etter innsetting som var 15 sept. Testet igjen i på dag 13 etter innsetting. Kan nesten ikkje tru det er sant enda. Vi glede oss til bl.prøve den 29 sept. Har vert prøvere siden 2007 Sammen siden 1996.... Dette er mitt første innlegg her, men eg håper eg kjem til å bruke litt av min tid her framover ;-) Masse lykke til alle sammen!
 
9 dpo
 
Jeg testet svakt positivt 11 dpo, litt sterkere 12 dpo og helt tydelig positivt 13 dpo. Skal se om jeg får lagt ved bilde av testene mine ... Jeg tok også CB digital 12dpo som var positiv
 


Flangre skrev:
Jeg testet svakt positivt 11 dpo, litt sterkere 12 dpo og helt tydelig positivt 13 dpo. Skal se om jeg får lagt ved bilde av testene mine ... Jeg tok også CB digital 12dpo som var positiv



Jeg testa svakt positivt på kvelden 10 dpo. Testene fra norgeshelse ble riktignok aldri sterkere enn de svake som Flangre har, men dagen etter IKM sto det gravid 2-3 på cbd digital. Så de svake testene stemte de :)
 
fikk insett med mine gull egg 23 sept testet allerede svak pos ca 5 rugedag og sterkere strek til nå men vet ikke når dpo er så tidlig ja


symtomer og tidlig feks kvamle kom snikende på lørdag ettermiddag


 
I følge kalenderen så testet jeg positivt 3+6
 
Har ikm i dag jeg,men testet postitivt 4 dager før ikm.
Altså 12 dpo :)
 
Back
Topp