Når testet du positivt ved din forrige graviditet?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Annema93, 7 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Jeg er 8-9 dpo og testene er fortsatt blenda. Og ja jeg vet det er for tidlig å gi opp enda :hilarious:

2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

9dpo var testene tydelig positiv :p

• Liker Liker x 1
  3. Mine3! 13-16-håper 19 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019

Fikk en ultra svak strek 9 dpo, men var så svak at den ikke kunne ses egentlig. 10 dpo så jeg en skikkelig strek der, og fikk positiv digital.

• Liker Liker x 1
  4. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Så kjekt :happy: testa du 8 dpo også?

5. Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤

10 DPO begge gangene :) strips og digital

• Liker Liker x 1
  6. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Så spennende! Jeg fikk pos eltest 27 og 28 nov. Men hadde ikke flere eltester igjen så vet egentlig ikke helt når el er.. Håper jeg er 8 dpo idag.

7. frupingvin Betatt av forumet

Testet positivt i dag 11 dpo. Strimmeltesten var veldig svak og umulig å fange på bilde, men babyplan (ikke tidlig) var mer tydelig:happy:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  8. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Herlig! Testet du før 10 dpo?

9. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Se der ja!! Gratulerer sååå mye!! !:Heartred

10. frupingvin Betatt av forumet

Takk:happy: Bruker du strimmeltester eller stavtest? Tror ikke jeg hadde sett så mye på strimmel i allefall om jeg tok en test 8/9 dpo så er fortsatt håp:)

11. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Strimmel ja, fra babyplan! Skal på julebord både i dag og i morgen nemlig, så hadde vært så greit med en positiv test før det! Men da dropper jeg alkohol ikveld så får vi se om det blir positiv test imorgen:happy:

12. frupingvin Betatt av forumet

Aha, skjønner! Alltid kjipt problemstilling det der med om man skal holde seg unna alkohol eller ei, men om du har mistanke er det jo greit å være på den sikre siden:)
    Kos deg på julebord!

13. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Har egentlig ingen symptomer så det hadde sikkert gått fint, men siden det er sååå nærme og siden neste pp blir i april så skal jeg hvertfall ikke ødelegge noe :)

• Liker Liker x 1
  14. Maddieh Forumet er livet Vi som prøver :) Junibarna 2019

Er ingen fare om du skulle ta ett glass vin eller to, er du gravid deler dere ikke blodomløp enda. Men skjønner godt at du vil unngå det. Er usikker på når jeg testet positiv da jeg ikke hadde testet etter EL.

15. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Nei, men det hadde nok ikke vært positiv da, hadde intens stikking i livmor 8dpo i lunsjtid også kom halsbrannen på kvelden :p

• Liker Liker x 1
  16. 2moms Elsker forumet Maiblomstene 2017

13 dpo

• Liker Liker x 1
  17. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Fikk svaaaake skygger fra 8dpo som jeg ikke trodde var noe før 11 dpo, da sto jeg der med hakeslepp og stirret på testen og så på mannen :p med første var det ingen tvil på første test 9dpo :)

18. HellaBella Andre møte med forumet

Ca 15-16 dpo med alle, et par dager etter uteblitt mens.(testet ikke tidligere da) Men nå tester jeg fra 7-8 dpo :wideyed:

19. Annema93 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Gruhleder meg til imorgen :nailbiting:

20. Prøver2018 Elsker forumet Vi som prøver :)

9 dpo. Testet negativt på kvelden 7 dpo, og testet ikke i går / 8 dpo :p

Del denne siden