Når testet du positivt etter innsett av blasto fra frys?

Ch82

Betatt av forumet
Satte inn et 5 dagers blasto fra frys torsdag 16 mai. Testet meg i dag 24 mai og den var negativ. Mistet egentlig det meste av håp, men så leser jeg flere steder at ved innsett av fryst egg så kan egget være i dvale og feste seg litt senere.

Vet jeg sikkert grasper etter små håp her no, men tenkte å høre med dere. Når testet dere positivt etter innsett fra frys? Er det noen i det hele tatt som først har testet positivt senere enn 8 dager etter innsett? ❤️

Er forberedt på at vi må prøve igjen, men prøver nå likevel å høre om det finnes solskinnshistorier. Si evt gjerne hvordan det gikk om du testet sent positivt.

De sier at de kan feste seg litt senere.. Men 14 dpo er liksom litt deadline for utslag på test. Noen få får sent utslag på HCG urinprøve.. Men alt I alt, skal det være tilfredstillende HCG nivåer så burde det være en synlig strek 14 dpo <3

9 dpo, altså 4 dager etter innsett.

Hardt å høre det, men jeg ville trodd at løpet er kjørt. Det sies mye rart om dvale osv, men tror ikke dette er vitenskapelig bekreftet. Et tint egg vil fortsette sin normale utvikling dersom det er liv laga

Back
Topp