Når testet du positiv med tidligtest?

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Som overskriften sier, når testet du positiv med tidligtest? ❤️ Hadde du testet i dagene før?
 
Med førstemann testet jeg positivt 10 DPO (testet ikke før), og neste gang jeg ble gravid testet jeg negativt 7 og 8 DPO, før svakt positivt 9 DPO. Var visst litt mer utålmodig sist :hilarious:
 
Med første tok jeg ikke første test før 4+1 eller 4+2, mens denne gang testa jeg veldig svakt positivt på ettermiddagen 9DPO. Hadde positiv digital 10DPO. Testa ikke før 9DPO.
 
Negativ tidligtest fra Babyplan 8dpo morgen, svak positiv 9dpo morgen ☺️ Legger ved bilde. Gravid 1-2 på CB Digital 10dpo.
 

Vedlegg

  • 2DA271DB-E0B1-42A9-BB3B-E2EBBFCDDF6D.jpeg
    2DA271DB-E0B1-42A9-BB3B-E2EBBFCDDF6D.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 1.057
Antydning til strek på morgningen 8 DPO. Ettermiddagen 8 DPO var det ingen tvil :)
 
Testet negativt med RFSU strimmel på morgen 9 dpo, men positiv med Babyplan tidligtest på ettermiddagen.
 
Slik så den ut på ettermiddagen 8DPO :)
 

Vedlegg

  • 69A4B399-568E-47DE-AB74-1F7C34A8AE2E.jpeg
    69A4B399-568E-47DE-AB74-1F7C34A8AE2E.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 982
De to forrige graviditetene testet jeg tidlig, (de andre graviditetene var ikke planlagt, så testet ikke før IKM) ;). Når jeg testet tidlig så fikk jeg positivt på babyplan tidlig strimmel 7DPO begge gangene! Men det var utrolig svak strek - selv om jeg kunne se den uten å redigere bildet liksom. :happy:
 
Fikk opp dette fra minner på snappen min for noen dager siden, da var jeg 10 dpo! Første testen jeg tok da vi fant ut av lillesøster ☺️

9ABCF61B-D2E0-450B-ABE0-BA7098888F9A.jpeg
 
Så gøy at dere svarer ❤️ Er så spennende i hver IKM gruppe når folk tester positivt, men når man står midt i det er det gøy å høre når andre fikk strekene sine :happy: Jeg selv fikk svak strek på tidligtest først 12 dpo. Endte i SA da. Men med førstemann var jeg 5-6 uker før jeg fant ut av det, så har ikke noe å sammenligne med der.
 
9 dpo med babyplan tidlig :) Testet ikke 8 dpo, men vil tro den hadde vært negativ. Positiv digital 10 dpo
 
Har testet positivt 8 dpo med babyplan tidlig. Da jeg var gravid med sønnen min testet jeg tydelig positivt da jeg var 6dpo med en vanlig test. Så er forskjellig fra graviditet til graviditet:) Er 2 dpo idag, og om 6 dager ryker første test:D Masse lykke til:Heartred
 
9 dpo.
Men jeg brukte ikke tidligtest da.
Tok en vanlig og en tidlig på 12dpo, og tidligtesten var det nesten umulig å se noe på.
Den som ikke var tidligtest var veldig tydelig. rart!
 
9 dpo.
Men jeg brukte ikke tidligtest da.
Tok en vanlig og en tidlig på 12dpo, og tidligtesten var det nesten umulig å se noe på.
Den som ikke var tidligtest var veldig tydelig. rart!

Hmm, så rart!! Syntes jeg har hørt flere som har opplevd det..
 
Har testet positivt 8 dpo med babyplan tidlig. Da jeg var gravid med sønnen min testet jeg tydelig positivt da jeg var 6dpo med en vanlig test. Så er forskjellig fra graviditet til graviditet:) Er 2 dpo idag, og om 6 dager ryker første test:D Masse lykke til:Heartred


Oi, 6 dpo med vanlig test var jo kjempetidlig!! Kroppen den er spesiell.. Tusen takk, å lykke til til deg å når du skal begynne testingen ❤️
 
Back
Topp