Når testet dere?

siljeheleen

Glad i forumet
Maser igjen jeg...

Jeg hadde første positive graviditetstest 16. August. Riktig nok veldig svak, men jeg kunne se to streker (http://i37.tinypic.com/2uxzs7o.jpg). To dager senere tok jeg en hCG måling hos legen, og den viste bare 99. Kom tilbake seks dager senere, og den hadde økt til 1980. Legen og jeg antok at jeg kunne være rundt 7 uker på vei.

Så fikk jeg time hos ultralyd 2. September, altså på torsdag. Der fant de ikke noe foster. Der var fostersekk og "det som skal være der" tidlig i et svangerskap - men ikke noe foster. Hun sa at dette er helt normalt om jeg er rundt fem uker, men jeg kan umulig være noe lengre enn det - da hadde iallfall fosteret forsvunnet og graviditeten gått videre uten noe foster. Dette skal jeg inn nå til uka for å sjekke en gang til, men jeg klarer ikke å gå rundt å vente - tenker jo ikke på noe annet enn dette for tiden.

Men hva er sjangsen for at jeg får positiv test allerede 16. August om jeg bare er (max) 5-6 uker på vei NÅ? De to første ukene er man vel ikke gravid i det hele tatt, det er jo tiden i mellom mens og befruktning. Det vil si at det ikke kan ha gått mange dager fra en evt. befruktning, til min positive test? Er det mulig at det gir utslag så tidlig?

Noen som har peiling på sånt?
Hvor langt var dere på vei når dere testet positiv første gang?
 
Jeg vet ikke helt, testet strekt positiv 4 dager før ikm....

Så litt usikker på termin, skal til legen 13 sept og sjekke det ut....

Håper noe andre har litt mer peiling :)
 
Jeg fikk fort og sterk positiv strek 2 dager før ikm.
 
jeg fikk svak på begge mine to dager før ikm.
men gravid på digital.
hmm høres rart ut.
men ønsker deg lykke til og at spira sitter der den skal[:D][:D]
 
jeg fikk en "svak" vannrett og en VELDIG klar og tydelig loddrett den 05 september 2010 :) skrekkblanda fryd og gammen... :D
 
Jeg skal egentlig ha mensen i dag, men fikk svak positiv test (en fra billige-tester.no) tidlig på morran på lørdag. Og en svak cb senere på dagen, da med utvannet urin. Og i går tok jeg en cb digital. Og der sto det "gravid" [:D] Rimelig tydelig. [:)][:)] Altså 1 test 3 dager før ikm
 
Jeg testet positivt 2 eller 3 dager før IKM. [:)]
 
Jeg testet tydelig positivt en dag før IKM.
 
Jeg testet positivt 3+2.

Har hørt om noen som fikk positiv allerede 3+0
 
Back
Topp