Når testet dere positivt?

Ønskerseg

Elsker forumet
Junibarna 2019
Lurer på om jeg skal svi av en test i morgen. Da er det 9 dager siden uttak og befruktning. Har ikke testedag før 18.10, så usikker om det er i tideligste laget? Når regner man eggløsning i ivf sammenheng? Er det når man setter eggløsnings sprøyta eller uttaket?

Jeg fikk strek 11 DPO, rugedag 9.
Og den digitale slo ut 12 DPO, i går.

Men de stiger litt sakte, enn det jeg liker. Så litt nervøs kjenner jeg.

Jeg testet positivt rugedag 10 da jeg ble gravid med førstemann. Det var ingen tvil da, så tror jeg kunne testet pos dagen før også.. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

9 "dpo", 5dagers blasto satt inn for 4 dager siden.
Men så må du også huske at eggløsningssprøyta fortsatt kan gi falsk positiv

Uttak teller som befruktning/eggløsning (også den du skal beregne en eventuelt termin fra). Så du er 1 "dpo" dagen etter uttak (er jo ikke helt riktig med forkortelsen dpo etter assistert befruktning, men men). Jeg fikk positiv test 9 og 10 "dpo" de to gangene jeg har blitt gravid med IVF (rugedag 7 og 8 etter innsett av todagers embryo begge ganger). Testet før det også for å se at eggløsningssprøyten hadde gått ut, da det er ganske individuelt hvor lenge den sitter i kroppen.

Åja:p blir spennende å høre hva HCG er på:happy:
Riksen opererer med blodprøve 14 dager etter uttak, så er i morgen. Så tar turen til Oslo.
Fryktelig spent :)

9 dpo, 4 dager etter innsett.

9 dpo, 6 dager etter innsett, med terminspire[emoji173]️ hatt et fryseforsøk før som endte i MA i uke 6! Da testet jeg klar positiv 11 dpo, men testa ikke før! Så vet ikke når den ble positiv! Tipper 9, senest 10 dpo![emoji5]

Last edited:
Jeg testet først 10 dpo, og da var streken svak, men likevel tydelig. Så jeg hadde nok fått positiv på 9 dpo dersom jeg hadde testet da [emoji5]
Her er 10 dpo:
Vis vedlegget 277452

IMG_0380.jpg

Her er mine tester... ganske svak 11 dpo, men er i dag 37+3 [emoji4] så jeg hadde ganske svak HCG økning i forhold til alle som får lik strek(13 dpo) som min 9 dpo [emoji28]

Men den er ute etter 10 dager? Har gått ti dager siden den ble satt nå så da skal den vel ikke gi utslag i morgen.:)
Det er veldig individuelt :p noen bryter ned hcg fortere enn andre når den synker. Min har vært ute etter ca syv dager begge gangene.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp