Når testet dere positivt?..

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Sikkert et spørsmål som har vært spurt her inne mange ganger før!!...men lurer på når dere testet positivt? da tenker jeg på før eller etter IKM, og isåfall hvor lenge etter? jeg er selv 2 dager over IKM, men testen er like negativ så jeg venter TR når som helst..
klem fra meg[:)]

Testet meg når jeg skjønte at det var noe på gang. Hadde hatt mens-smerter i kanskje 2 uker, men mensen kom jo aldri..da var jeg 6-7 uker på vei.

Husker jeg skulle hatt mensen en torsdag.. Tok test på lørdagen og da var det en svak strek.. Tok en ny test på søndagen og det var oxo en svak strek..Gikk til llegen på mandagen og tok en ny test og den slo ut ordentlig.. Tok en blod prøve i tillegg bare for å være på den sikre siden..

Ønsker deg lykke til..[:)]

jeg testet fire dager etter forventet mens, og da var det to tydelige streker [:)]

I følge min utregning her nå, så testet jeg da jeg var 3 uker + 5 dager gravid...Så jeg fikk positiv test ganske tidlig.

10 dager over IKM.
alle tester var negative. så tok en CB digital med morgenurin og den slo ut postivt =)
dette var forrige uke.

testa 2 dager etter forventa mens. ømme pupper, kvalm, ekstremt trøtt, svimmel... var`e no sak lissom [:D] visste vel svaret inni meg før jeg tok testen. fikk en spesiell magefølelse på at noe var i gjære

testa meg 9 dager etter forventet mens og da slo den ut med en gang........

tok test 5 dager etter forventet mens, den var positiv, var da 4+6 uker i følge egen beregning og forrige mens..

Testet positivt ca 2 uker etter El, på det som var IKM-dagen!

M

Testet positivt dagen etter at eg skulle fått mensen, veldig svakt men positivt!

hadde ikm på denne mandagen, og begynte testing fredagen før.
(utålmodighet forent med en haug tester fra billige-tester![:D])
fikk et kjempesvakt utslag fredag, nærmest innbildning! [:D]
streken ble noe sterkere over helga men var fortsatt svak. (morgenurin)dagen etter ikm tok jeg en CB (ikke morgenurin) for å dobbeltsjekke og fikk et stort fint klart kryss!

forrige svangerskap testet jeg meg første gang 2 dager etter ikm (CB) klart positiv med en gang! [:)]

lykke til! [:)]

Jeg testet positivt ca 2 dager over IKM tror jeg. [:D]

Jeg testet dagen etter ikm - da var jeg 4+4...[:D]

Tester positivt 3 dager før IKM.

Back
Topp