Når testet dere positivt?

Anja91

Andre møte med forumet
Første gang jeg var gravid, testet jeg ikke positivt før I uke 6, nå var testen positiv 2 dager etter ikm.. hva med dere?

Dagen før IKM. Da var den tydelig positiv, så hadde nok testet positivt tidligere om jeg hadde testet.

Tok en test 8 dpo som var negativ. Neste test tok jeg 12 dpo, og den var positiv. Og så tok jeg omtrent hundre tusen til de neste ukene, også positive ;)

Jeg testet svakt men tydelig positivt på utvannet urin på ikm dagen:-)

To dager etter ikm fikk jeg svaaaaak strek på kveldsurin. Gar ikke målt temp, så kan jo være eggløsning var 1-2 dager senere enn jeg trodde også, men den ble positiv :D

Første gang jeg er planlagt gravid, så første gang jeg kjente etter. Var rimelig sikker på resultatet da jeg tok min første test 4+2. :)

Sist fant jeg det ikke ut før jeg var i slutten av uke 6, nå testet jeg positivt 1 dag før IKM

Testa svakt dagen før IKM og sterkare på IKM!

Første sikre gravid testen som lyste imot meg var 11dpo. Tok en ny test 12 dpo som også viste gravid. Begge hadde ganske streke tydelige streker.

Var negativ midt på dagen før ikm, positiv midt på dagen 2 dager etter ikm =)

9 dop :)

Den var da veldig svak! Men ca 11 dpo var den veldig klar :)

5+2. Hadde testet 9 dgr etter samleie og den var negativ, så trodde jeg var "trygg" :p Testet bare for å få det ut av verden, haha! Tidligere har jeg alltid funnet ut i uke 3-4 :)
I dag er jeg 5+5 :)

11 dpo var den svak positiv :) tok annen på ikm og da var den VELDIG positiv (hvis det er muliig :rolleyes:)

Sist fant jeg ikke ut av det før i uke 9 (altså, 9 fullgåtte uker + noen dager), denne gangen fant jeg det ut i uke 4+5 :)

Svaaaak positiv 8dpo på kvelden. Litt tydeligere 9 dpo, og ingen tvil 10dpo :)

Back
Topp