Når testet dere positivt?

mimmi77

Forelsket i forumet
Heisann.
Jeg hører ikke til her, men lurer på når dere testet positivt? Sent??
Jeg hadde IKM på fredag, altså 4 dager siden, men ingen spor av tanta enda, testet negativt søndag. Har aldri fått tanta en dag for sent, heller for tidlig.
Jeg ble gravid utenfor livmor, og operert i oktober, men har selv etter det vært presis som en klokke.
Har noen symptomer som, VELDIG trøtt, murringer/stikkinger rundt op.arret, rare pupper - ikke som når Tanta kommer, men mer faste og stramme, har også hatt endel hodepine, men det er jeg ganske plaget med ellers så sikkert ikke noe uvanlig.
MEN, det er jo ikke problem å finne symptomer hvis en virkelig leter og vil finne da, så det er jo ikke sikkert noe av dette betyr noe, men det med Tanta er jo litt rart...[8|]

Håper dere som allerede har et nurk i magen kan opplyse meg litt[:D]

Hmm. vet ikke hva IKM betyr jeg ([:o]), men hvis det betyr at du skulle hatt mensen for 4 dager siden, skal du kunne teste positivt nå.
Jeg testet ikke før jeg var 6 uker på vei, men vet om mange som får positiv test myyye tidligere.
Har du stresset i det siste kan mensen bli utsatt, selv om den før har vært punktlig. Men det kan også være tegn på graviditet når du har disse symptomene. Jeg ville tatt en test hadde jeg vært deg :)

Hei! Jeg testa positivt på hjemmetest 2 uker etter eggløsning. Det vil si dagen etter at jeg skulle hatt mensen. Men hadde ingen symptomer av noe slag på at jeg var gravid.

tetsa positivt når jeg var 5-6uker på veg ca....hadde ingen symptomer, men barnefaren var overbevist på at jeg var det så tok en test...og han hadde rett...

lykke til[:)]

Halloen....
Jeg fikk 2 knall sterke streker, Ca 2 og en halv uke etter at mensen skulle ha vært her.... [:D]

Jeg fikk en svakt positiv test dagen etter IKM (Ikke kom mens), og det var 19 dager etter el.

Jeg fikk et veldig klart "gravid" på min et par dager før IKM. Hadde store mistanker siden jeg løp på do hver halve time på dagen og hele natta.... Hatt mistanke før også, men nå var jeg nesten heeelt sikker. Så noe stort sjokk var det ikke [;)]

Takker for alle svar:) Ser de fleste har testa positivt før eller på IKM-dagen, så jeg blir ikke noe klokere på hvorfor tanta ikke har dukka opp..hmmm... Jeg får bare vente noen dager og se, og heller ta en ny test da.

Venter i spenning[:D]

Testet positivt dagen før forventet mens.

Jeg testet negativt 2 dager før ikm,men på ikm fikk jeg svak test.Kjente på kroppen at noe var i gjære alerede noen dager etter el...[:)]

testa positiv en uke før jg skulle ha pms
men jg hadde helt teit syklus da

Jeg testet positivt to uker etter EL. Hadde menssmerter, så jeg trodde mensen var på vei! Ellers hadde jeg ingen symptomer!

Ønsker deg lykke til!

KLem, m

testa positivt kvelden to dager etter forventa mens (er alltid presis)

Back
Topp