Når testet dere positivt?

Mamsen88

Flørter med forumet
Hei alle sammen:)

Lurer på når dere testet positivt på test?

Selv fikk jeg ikke utslag på test før 1 uke(sist fredag) etter jeg skulle hatt mensen. Har en sønn fra før av og da fikk jeg positiv test den dagen mens var forventet, så synes det er rart at det slo ut så sent denne gangen.. Noen andre som har opplevd det? Har tatt flere tester siden da og får positivt på alle, både billigstrimler og digitale...
Er fremdeles nervøs for at noe ikke er helt som det skal, så tenker å bestille time til ultralyd nå til uken...
 
Gratulerer med positiv test :) For min del så var ikke graviditeten planlagt, så jeg testet positiv når jeg tok en test 5 dager etter forventet mens ;) Er første gangsgravid så har bare denne erfaringen.... Men har du positive tester nå så er nok alt i orden :)
 
Kan hende eggløsning var litt senere denne syklusen, og at det var derfor det tok litt tid før positiv test? :)
Fikk positiv test 2 dager før jeg ca IKM (ustabil syklus) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Positiv test 4-5. Men hadde ikke sjekket meg på leeeeeenge! Sjekket bare fordi legen ikke ville ta blodprøve/urin prøve av meg da han antok jeg hadde krystallsyken.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tok den en uke etter forventet mens. Trodde da jeg var 5 uker på vei, men det viste seg å bare være 3+6. Har nok hatt sen eggløsning.

Tror ikke du trenger uroe deg for at noe er galt når alle testene i ettertid er positive og du ikke har hatt noen blødninger...



02.06.10
 
Jeg har testa positivt tidlig. 3+ 1 eller 3 + 2, det har jeg alltid gjort.
 
Jeg testet positivt dagen før mens og da jeg skulle hatt mens. Trodde da jeg var 4 uker, men i følge ul var jeg bare 2+6 og det var litt tidlig syns jeg.. Spent på hva neste ul sier:)


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
Gratulerer! Kan hende du hadde el senere denne pp, så derfor sen positiv test.
Jeg fikk positiv 11 dager etter el.
 
Satser på at EL bare var litt senere denne gangen da... Har alltid hatt veldig regelmessig mens(vet hvilket klokkeslett den kommer), ble gravid på første pp sist gang og da viste den positiv den dagen jeg ventet mens.. Ser ut til at det klaffet på første pp denne gangen også, så kan ha noe med å gjøre at jeg nettopp har sluttet på P-ringen :)
 
Veldig tidlig her. Fikk strek 3+0 (eller 3 dager før tr) og enda mer bekreftende med cb dig. og da var jeg 3+3 :)
 
Testa postivt 3+1, 12 dpo. De andre gangene har det vært 4+0 og 4+4, men har ikke prøvd på noen. Siste hadde jeg bare på følelsen, og fordi jeg merka el noen dager tidligere enn beregnet.

Gratulerer så mye! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde positiv test 13 dager etter EL, samme dag som forventet mens Da var jeg 4+1. Testet også 3 dager tidligere, men da var den negativ.

Gratulerer med positiv test!
 
Testet posetiv 5 dager før forventet mens, svak strek, men strek er strek ;) testet igjen med clearblue på dagen jeg forventet mens og fikk en meget posetiv resultat :)
 
Denne gangen fikk jeg positiv test 3+3, sammen med kvalmen. Men trodde ikke på testen før 3+6.. Da kom det et klart og tydelig blått kryss på CB. Forrige gang testa jeg positivt 5+0.
 
Var en veldig svak strek dagen jeg forventet mens. Dagen etter var den litt sterkere. Var da ca 4uker på vei:)


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Tester negativt to og tre dager før ikm og positiv den dagen jeg ventet mens:)
 
Back
Topp