Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
7 DPO tok jeg en billigtest som var blendahvit, så ble jeg nysgjerrig og tok den opp fra søppelet etter jobb. Da var det en svak strek der.
8 DPO testet jeg helt hvit og den ble det ikke strek på.
9 DPO kom det en strek etter 5 minutter om kvelden kom det innen 5 minutter.
11, 12, 13 og 14 DPO fikk jeg svake positive strimletester, de ble aldri noe sterkere.
15 DPO, dagen før IKM tok jeg en CB med uke-indikator , og den lyste gravid
Testet svak positiv 4dager før IKM også måtte jeg teste 3 dager før IKM, og da var den pitte litt sterkere så da tok jeg den digitale som lyste GRAVID <3
Testet med to billigstrimler på morningen 8dpo, de var klart positive begge to. Kjøpte derfor en CB digital selv om jeg har hørt at den er mindre sensitiv, men den viste "gravid 1-2 uker"!!
Jeg testet med billigstrimmel 9 dpo. Den var blendahvit, men jeg ble nesten litt sinna på'n (strimmelen altså), for den bare "måtte" være feil. Så jeg tok en CB Digital og den viste 1-2! Jeg må, irriterende nok, si at jeg ikke aner hva som gjorde at jeg mente strimmelen var feil. Eneste symptomet jeg kanskje hadde var merkbart kvisetryne, jeg pleier ikke få det.