Når testet dere positivt?

Jeasta

Betatt av forumet
Håper å komme inn i november etter SA i januar, men mine tester er blendahvite. Sånn ca IKM i dag. :)
Vet når jeg hadde EL for jeg var hos gyn å fikk det bekreftet. Fortsatt håp så lenge TR ikke har meldt sin ankomst ;)

Testet ultrasvakt 9 dpo, og deretter sterkere og sterkere.

Testet positivt 8dpo:)

4 dager før IKM var den blendahvit, tok en digital på IKM og den sa GRAVID:D

Gleder meg til å få positiv test igjen :) og håper det varer i 9 måneder :D

svakt positiv 8 dpo og fra da ble det bare sterkere og sterkere :)

Testen svakt positiv 8dpo , 9dpo var den litt synligere og 10 dpo fikk jeg positiv CB test :-) 11 dpo tok jeg en CB digital med ukeindikator.. Og nå er jeg 5+1 ! Så håper bare den sitter i 9 mnd nå:-) Masse lykke til<3

Skimtet en strek 10dpo, men ville ikke tro det- ventet til 15dpo og da fikk jeg positive strimler på ettermiddagsurin og dagen etter 2-3 uker på CB med ukeindikator :-D

Testet 1 dag etter ventet mens og igjen tre dager etter :)

Det er så rart hvordan man tester så forskjellig. Noen får positiv 8 dpo mens andre må vente flere dager over ikm. Noen som vet grunnen til dette? Er det fordi egget fester seg forskjellig?

Testet svakt 12 dpo :)

Kanskje det har med mengden hormoner kroppen produserer? - og som nevnt kan jo eggene feste seg tidlig i perioden og sent? Kanskje det har med når på "reisen" egget ble befruktet? Denne gangen testet jeg ihvertfall dagen etter IKM på en vanlig apotektest, og på ettermiddagen og den streken var svak. Morgenen etter CB digital og det kom RASKT opp gravid.. Etter SA i Jan, var dette HURRAAAAAA !!

Ubersvak 10 dpo på billigstrimmel, sterkere fra 11 dpo, positiv cb digital 12 dpo.

Har nok litt med når egget fester seg ja Tomina, og hvor raskt/sent man produserer hcg.

Tok først ein RSFU test som viste svakt, svakt positiv. Så tok eg ein clear blue digital der da lyste GRAVID mot meg:D Tre daga over forventa mens idag.

Back
Topp