når testet dere positivt?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
ja overskriften sier vell sitt.. går og venter og venter på at jeg kan få lov å teste, er ikke vits enda, er bare 8 dager siden evt befruktning.. hehe, men har veldig med murringer i magen og er oppblåst, jaggu har bekkene mitt begynt også, om det ikke bare er psykisk da :) litt spent, for jeg er i ett ganske nytt forhold så om jeg er gravid nå så skjedde det veldig fort! :) men håper litt, for guttungen er straks 5 år så kanskje påtide at han får seg en søster eller bror..

Jeg testet 13dpo, altså dagen før ikm :)

Jeg testet positivt, dog veldig svak, på dag 20 i syklusen. Vet ikke når EL var, så hvor mange dager etter el det var er vanskelig å si... Tipper rundt 8-9 dpo :-)

11 dpo :)

Ahaa, kan teste snart da :) hehe.. veldig spennende, føler selv det er noe pågang.. men vil ikke håpe for masse

Er du den jeg tror det er ? ;) hehe.. satt å tenkte det var noe kjent med nicket ditt... hmm.. hehe
men ja, im back.. kanskje :) spennende...

Hehe, jepp! Justert nicket fra Baby til Babies siden jeg får to ;)

Krysser fingrene for deg! Kjekt hvis Benjamin blir storebror samtidig med Celine ;)

Når skal du teste da? :)

Krysser fingrene for deg! Kjekt hvis Benjamin blir storebror samtidig med Celine ;)

Når skal du teste da? :)

Var deg ja :D så kjekt da!
ja, han har så lyst på søsken nå.. snakker om det heletiden, hehe..

til uken kanskje, om jeg ikke bare venter å ser om mensen kommer den 12 da.. men syns det er litt lenge til, hehe.. men har flere tegn, så er ganske sikker det er noe pågang... :)

Var deg ja :D så kjekt da!
ja, han har så lyst på søsken nå.. snakker om det heletiden, hehe..

til uken kanskje, om jeg ikke bare venter å ser om mensen kommer den 12 da.. men syns det er litt lenge til, hehe.. men har flere tegn, så er ganske sikker det er noe pågang... :)

Spennende!! Ja, Celine også.. Hu ble storesøster i desember da - på faren sin side. Men hu maser om at nå må hun bli storesøster "på ordentlig" her hjemme :p

Men vi skal ikke si noe før UL evt. Det er så lenge å vente for de små ;)

Jeg testet positiv 4 dager før ikm. så du kan nok begynne og teste snart :happy119

Spennende!! Ja, Celine også.. Hu ble storesøster i desember da - på faren sin side. Men hu maser om at nå må hun bli storesøster "på ordentlig" her hjemme :p

Men vi skal ikke si noe før UL evt. Det er så lenge å vente for de små ;)

Aha, hehe.. Benjamin også har jo en bror på far sin side, som han vet om han.. men ikke mer enn det, men tror det er viktig for han å ha en som han ser hver dag.. sikkert sånn celine ser på det også, hehe.. blir ikke det samme tenker jeg :p...

Ja, vet ikke om jeg klarer å holde det inne så lenge jeg altså.. men vil prøve, for samme grunn som deg :) blir jo tett oppfølging på meg nå om jeg er gravid pga det som skjedde sist.. :)

Jeg testet positiv 4 dager før ikm. så du kan nok begynne og teste snart :happy119

Spennende, ja er litt ivrig!! vil helst ha en test nå, hehe.. men det er litt tidlig, kanskje onsdag-fredag :)

Svakt positiv 11DPO - sterke strek og digital-test 12DPO :) :)
LYKKE TIL!

testet positivt med ganske sterk strek 2 dager før IKM (tror jeg) denne gangen, prøvde ikke å teste før.

var gravid i sept./okt. testet da positivt 4 dager før IKM, men mistet den med en gang, begynte å blø dagen etter positiv test, det var et voldsomt styr og tenkte derfor å vente til IKM denne gangen, men greide ikke hehe

Back
Topp