Når testet dere positiv?

*Grey*

Elsker forumet
Mailykke <3
3+2 her 11dpo (hadde eggløsning to-tre dager før jeg hadde forventet)

Igår da jeg var 5+0. Var da jeg kjent mistenkelig velkjente smerter og kjøpte test. Når jeg tenker etter er det flere ting som gjør jeg burde mistenkt det tidligere. Jeg bare gleder meg nå :)

Jeg var 4 uker akkurat da jeg testet positivt :) nå er jeg 5+4. Nedtelling til uke 12!

sniker litt, var 4+4 med først, og 3+6 med nr to :)

Jeg var litt under 4 uker da jeg testet positivt :)

Sendt fra app'en :)

3+3 tror jeg. Forrige gang var jeg ganske mye lenger da jeg fant det ut, så lurer kanskje på om det er litt fler enn en denne gangen siden jeg produserte såpass mye tidligere hcg, men det kan jo også være tilfeldigheter for alt hva jeg vet:P

Testet svakt positivt 9 dpo (kvelden). Har en egen tråd om det på "Før svangerskapet" :)

Jeg testet mange ganger i hele august, hadde, etter mine beregninger, eggløsning 10.aug. Men jeg gav litt opp å teste, så ventet helt til jeg alt var 6 uker på vei. Det jeg lurer litt på i dag var om jeg kanskje kastet de testene litt for tidlig, før streken ble synlig;)

Hei. Jeg testet positivt i dag. Dette skulle vært den siste dagen i min mensen. Er vel ennå litt i sjokk. Og masse tanker som raser rundt i hodet. Ikke får jeg gjort noe på jobb i dag heller. Jeg har fått time hos legen 21 okt. Er det litt for lenge til? Jeg er 26 år, ikke prøvd å bli gravid før nå. Så dette er første gang, men jeg er livredd for at det ikke skal sette seg. Noen gode råd på å slappe av? Tror vel at det er litt for godt til å være sant. :)

I dag hehe er ikke sikker siden jeg ikke test de sist mnd men vis jeg skulle fulgt de forrige syklusene, er jeg i dag 12 dpo.

Svakt positivt på billigstrimler etter at tidsfristen var gått ut, 9 dpo. Sterkere og sterkere frem til ikm. Gravid på digital da.

Back
Topp