Når testet dere positiv med tvillinger?

Luckyswirl

Andre møte med forumet
Onsdag den 6/3 hadde jeg insett av en blastocyst (IVF) og 7 dager etterpå fikk jeg en veldig sterk strek på graviditetstesten.
Jeg skal egentlig ha mens i morgen men idag er teststreken like sterk som kontrollstreken.

Med førstemann fikk jeg svak positiv på selve mensdagen også økte den etterhvert. Kan dette ha noen betydning for at det kan være tvillinger?

Onsdag den 6/3 hadde jeg insett av en blastocyst (IVF) og 7 dager etterpå fikk jeg en veldig sterk strek på graviditetstesten.
Jeg skal egentlig ha mens i morgen men idag er teststreken like sterk som kontrollstreken.

Med førstemann fikk jeg svak positiv på selve mensdagen også økte den etterhvert. Kan dette ha noen betydning for at det kan være tvillinger?
Hadde også innsett av 1 egg (en 3 dagers og en 6 dagers) og opplevd å bli gravid med tvillinger begge gangene. (Mistet en tvilling fra innsettet med 3 dagers) Er nå 11+6 med tvillinger.
Her er mine tester fra dette svangerskapet:
IMG_20190315_171007.jpg
Svak test 11 dpo. Så ikke så tidlig. Men hcg var høy på blodprøven 4+5. Likevel mistenkte ikke klinikken tvillinger for det var innafor normalen.

Testa ganske tidlig, men husker ikke når

Back
Topp