Når testet dere med graviditetstest?

bonusmams

Glad i forumet
Heisann!
Sniker inne hos dere fra FS.
Jeg er to dager på overtid og ingen antydning til spotting eller mensen. Null symptomer på noe som helst.
Tok en digital graviditetstest fra CB dagen før IKM midt på dagen, altså ikke med morgenurin som viste negativ.
Nå kommer jeg altså til å drøye minst to dager til, mest fordi jeg har vært forsinka før med TR uten at det har vært graviditet, men da har jeg og spottet noen dager før.
 
Testet 3+3 morgenurin CB den var positiv. 4+0 positiv CB test med uke indikator! :)
 
Har et spørsmål og legge til.

Dere som testet før IKM, var det en følelse av graviditet som gjorde at dere testa før, eller var det av ren nysgjerrighet?
Er det noen tappetafsere her som og kjente at tappen var mer plugget enn vanlig?
 
Merket det veldig godt!! Veldig rart, kroppen var annerledes.. Var i ett selskap var da  ca 3+0 uker på vei.. Tok to glass med drinker, vart super dårlig.. Kvalm og helt rar, hadde kjøpt en til men kroppen nekta! Så satte den fra meg... HAdde da vert kvalm den dagen og dagen før.. Merket noe var annerledes.. Natten etter denne drinken skalv jeg og vart veldig rar! Kjente en sinne på meg selv.. Dagen fremover vart brøstene ømmere noe d var super tidlig, uggen, veldig sår hals.. Følte på meg att det var en spire.. Testet 3+3 og det stemte!! Trodde ikke jeg skulle kjenne d så lett på kroppen! Fantastisk og veldig rart! emoticon  Så har det bare kommet mer og mer symptom etter testen, selvsagt! :)
 
3 + 4 morgenurin, svak strek -men positiv.. Testa 2 dager før ventet mens, siden vi hadde planlagt det og hadde testen klar! Ingen særlige symptomer, annet enn rar følelse i puppene og noe kvalme på kveldene siste 2-3 kvelder..
 
Eg hadde egentlig IKM 30 april. Testa 29 april, og den var negativ. Testa 2 mai igjen, og da var den postiv. Eg følte på meg at eg var gravid. Kjente igjen følelsen nedre del av magen fra sist :)
 
Testa 3+3 med morgenurin, var negativ, testa igjen 3+5 med morgenurinen den var fortsatt negativ, så testa æ på IKM med morgenurinen, og der var det en svak strek, dro på apoteket å kjøpte en CB med ukeindikator og der sto det Gravid 1-2.
 
Testet idag slår ut svakt emoticon
 
Jeg testa 9 dpo og da var den negativ men det så ut som det var ett eller annet skyggeaktig på den. Derfor ikke blendahvit som den pleier å være. Testa så svak positivt dagen før ikm, altså 13 dpo. Sterkere to dager senere pluss en positiv digital på dagsurin dagen etter ikm
 
Testa positivt 11 DPO. Svak, men tydelig strek! Ikke morgenurin. Testa fordi jeg hadde en liten blødning 8 DPO (som er da jeg vanligvis begynner å småblø før tanta), men i stedet for at det tok seg opp ble det bare mindre og til slutt borte! Da måtte jeg bare ta en test! Så det var nok en festeblødning denne gangen, og ikke spotting før tanta emoticon
 
Testet 4 dpo og det kom fram to sterke streker. 
Pleier som regel og få litt småblødn. noen dager før mens, men denne gangen skjedde det ikke noe og jeg følte på meg at noe var annerledes..
Og gleden desto større.. når jeg tok to tester til som viste positiv!!! (ikke morgenurin) emoticon
 
Testa positiv 13 dpo :)
 
Back
Topp