Når teste?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Når kan har gått over ikm (2 dager), kan man teste når som helst på dagen med CB Digital da?

Har bestillt CB Digital på billigetester, og tror jeg får den i posten i dag.. Lurte på om jeg skulle teste etterpå... Jeg har hatt mensen 1 gang siden fødsel..og skulle hatt den igjen på lørdag..er altså 2 dager over... Er sykt trøtt og sliten...så jeg fikk en misstanke om at jeg er kanskje er gravid igjen..Men kan jo også være kroppen som lurer meg..

hehe... kanskje det blir to tette[:D]... Men hvis du bare har hatt mensen en gang etter fødsel, kan den være ganske ustabil også da...

du får holde oss oppdatert[;)]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Mensen kan nok være ustabil så kort tid etter fødsel[;)]

Ja, det er jeg klar over..Men grunnen til at jeg fikk misstanker er at jeg kom på at når jeg var hos Gyn for 3 uker siden, tok jeg innvendig UL. Da så Gyn en fin stor eggløsning på gang...og vi har jo hatt sex mange ganger etter det [;)] Også begynnte jeg plutselig å bli så sykt trøtt, noe jeg ikke pleier å være...Og da begynner man å tenke vet du [:)]

Lykke til[:D]

Du kan teste utover dagen når du er over ikm[;)] tok før ikm med digital og fikk tydelig positiv 2 ganger i løpet av dagen[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Lykke til[:D]

Du kan teste utover dagen når du er over ikm[;)] tok før ikm med digital og fikk tydelig positiv 2 ganger i løpet av dagen[:D]

Takk [:D] Synes det er bedre å teste å finne det ut, enn å gå rundt å lure [:)]

Back
Topp