Når teste?

Gjørdis

Glad i forumet
Hvor tidlig kan jeg teste, å få ett sikkert svar? Hadde innsetting den 1 sept.
Begynner å bli litt utålmodig nå, vil gjerne vite[:)] Skal ikke ta blodprøve før den 22, å det er jo kjeeeeempelinge til.

Sist gang begynte jeg å blø på dag 11-12, og testet negativt på dag 13.

Jeg sitter her og teller dager til jeg kan teste jeg og! Tidligst 4 dager før IKM (regner det som 14 dager etter innsett jeg), så kan en CB digital slå ut, men det er vel bare 51% sjanse for at den da viser riktig resultat. Det beste ville jo for deg være å teste rundt 14-15 vil jeg tro[:)]
Hm.. Men var det fryseforsøk eller ferskforsøk du hadde forresten? Ve dfryseforsøk anbefaler man å vente enda ett par dager da egget kan sove litt[;)]

Jeg har hatt fryseforsøk. De sier vel at det kan ta lengre tid før egget fester seg. Er litt dumt å teste for tidlig også, og risikere å få feil svar.

14-15 dager?, det blir lenge å vente det, er på dag 9 nå[:)]
Uff, jaja, får bare smøre meg med tålmodighet så lenge[:D]

Eg ville ha venta til testdato eg.. Føler det er mest sikkert då.  Men me og går utålmodig å vente, så da spørs om me greier å venta 14 dagar[8|]

Hold ut eit nokre dagar til i alle fall[;)]

Om du har mange tester hadde jeg begynt på dag 12[8D] 
Tror jeg skal teste på mandag, da er jeg på dag 11 etter uttak[;)] Men jeg har jo ferskforsøk da.. Jeg blir ikke skuffa om den er negativ, for det er jo tidlig! Men mannen reiser ut i Nordsjøen på onsdag, så kjekt at han får være med litt på testingen[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Tror jeg skal teste på mandag, da er jeg på dag 11 etter uttak[;)] Men jeg har jo ferskforsøk da.. Jeg blir ikke skuffa om den er negativ, for det er jo tidlig! Men mannen reiser ut i Nordsjøen på onsdag, så kjekt at han får være med litt på testingen[;)]

Tør du da?![;)] Her vente me lengst mulig[:)] Kanskje eg tør å testa etter at du får ein positiv test[:D][;)]

Har ikke kjøpt tester enda. Skal prøve å vente i det lengste før jeg tester.
Er litt redd også for å teste for tidlig, å risikere å få negativt svar, sjøl om det kansje er positivt.

hmmmm...nei, må nok ha litt tålmodighet med meg sjøl å ikke stresse med testinga[:)] men dagene går jo såååå tregt når man venter å venter[:'(]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: Angelicka24

Tør du da?![;)] Her vente me lengst mulig[:)] Kanskje eg tør å testa etter at du får ein positiv test[:D][;)]

Hihihi, så jeg blir prøvekaninen[8D] Jeg vet jo at det er bare 74 % sjanse for rett svar da likevel, så det går nok fint. Og om jeg ikke er gravid, så hjelper det jo ikke om jeg så tester på IKM-dagen. Resultatet blir jo det samme. Så jeg tar det ikke så tungt om den blir negativ på mandag sånn sett. Men jeg er veldig rolig angående dette forsøket, i og med at vi har på frys. Vet ikke hvorfor. Så er jeg veldig positiv og da[8D]

ORIGINAL: Gjørdis

Har ikke kjøpt tester enda. Skal prøve å vente i det lengste før jeg tester.
Er litt redd også for å teste for tidlig, å risikere å få negativt svar, sjøl om det kansje er positivt.

hmmmm...nei, må nok ha litt tålmodighet med meg sjøl å ikke stresse med testinga[:)] men dagene går jo såååå tregt når man venter å venter[:'(]

Ja, jeg vet hvordan det er ! Kunne tenkt meg å teste med en gang jeg[:D][8D]

Back
Topp