Når teste?

Hvilken dag i syklusen starter du å teste for graviditet? (dpo)

• Dag 5

Votes: 1 2,7%
  • Dag 6

Votes: 2 5,4%
  • Dag 7

Votes: 3 8,1%
  • Dag 8

Votes: 5 13,5%
  • Dag 9

Votes: 12 32,4%
  • Dag 10

Votes: 6 16,2%
  • Dag 11

• Dag 12

Votes: 5 13,5%
  • Dag 13

• Dag 14

• Dag 15

Votes: 0 0,0%
  • Dag 16

• Dag 17

• Dag 18

• Senere

• Antall som har svart
    37

mamlala

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
2 dager etter innsett 5 dagers fryst blasto og utålmodig allerede :nailbiting:

Når er første dagen i syklusen du starter å teste? Tenker alltid at jeg skal holde meg til 14dpo men sprekker hver gang :hilarious:

10.. er det ikke noe HCG dag 12 så er det minimalt med sjanse for at det skal bli et levendefødt barn. Så skal begynne på dpo 10:)

Fikk svak strek på kvelden på 9dpo. Men var usikker på om det var rester av ovitrelle (11dager etter ovitrelle). Men testene steg på 10dpo :)

Jeg har begynt å teste på 9 dpo som regel. Nå sist sprakk jeg kvelden før og så en skygge på testen. Den var mer synlig på 9 dpo, men ikke akkurat veldig tydelig positiv. Alle gangene jeg har blitt gravid og det ikke har vært kjemisk så har jeg fått tydelig strek på 10 dpo

Nå ble jeg nesten litt fristet til å teste i morgen om jeg får tak i test. Men prøver å vente til lørdag (14 dpo).

Jeg begynte å teste to dager etter innsett :p fikk positiv kvelden tre dager etter innsett. Men dette er individuelt. Mange har sterkere tester på ettermiddagen/kveld enn morgen :)
Jeg har testet i dag, 4 dager etter innsett. Med metode tidlig tester, og hvis man virkelig legger godviljen til, så kan man skimte en strek der. men tør ikke håpe for mye.. Sist jeg var gravid testet jeg 5 dager etter innsett, og den var svak, men synlig, så var ikke i tvil begge er 5 dagers blactocyst i naturlig syklus.

Jeg har testet i dag, 4 dager etter innsett. Med metode tidlig tester, og hvis man virkelig legger godviljen til, så kan man skimte en strek der. men tør ikke håpe for mye.. Sist jeg var gravid testet jeg 5 dager etter innsett, og den var svak, men synlig, så var ikke i tvil begge er 5 dagers blactocyst i naturlig syklus.
Metode sin var litt treg til å slå ut hos meg sånn helt i starten, men er godt tegn at du ser noe der. Først var babyplan sin mer synlig, så bytta de liksom og metode sin ble bedre strek på enn babyplan etterhvert som dagene gikk. Jeg syntes hele greia var snål så jeg testa med begge typene samtidig hver dag bare for å se og sammenligne.

Metode sin var litt treg til å slå ut hos meg sånn helt i starten, men er godt tegn at du ser noe der. Først var babyplan sin mer synlig, så bytta de liksom og metode sin ble bedre strek på enn babyplan etterhvert som dagene gikk. Jeg syntes hele greia var snål så jeg testa med begge typene samtidig hver dag bare for å se og sammenligne.
Ja, er det jeg leser nå også en skal virkelig legge god viljen til for å se noe der , men vet ikke om metode sine er kjent for skyggestrek?
Har tidligere brukt babyplan sine, aldri fått positiv/ skyggestrek uten å ha vært gravid. Bestilt de nå, men kommer nok ikke før over helgen, så god tålmodighet har jeg ikke, så får bruke de jeg har så lenge
Legger ved et bildet fra dagens test.

Vedlegg

• IMG_6997.png
    IMG_6997.png
    3,5 MB · Visninger: 54
Ja, er det jeg leser nå også en skal virkelig legge god viljen til for å se noe der , men vet ikke om metode sine er kjent for skyggestrek?
Har tidligere brukt babyplan sine, aldri fått positiv/ skyggestrek uten å ha vært gravid. Bestilt de nå, men kommer nok ikke før over helgen, så god tålmodighet har jeg ikke, så får bruke de jeg har så lenge
Legger ved et bildet fra dagens test.
Ja synes jeg kan skimte noe. Den regnes jo ikke som positiv siden det ikke er tydelig farge på streken. Men det er jo noe som produserer hcg da siden det er noe på testen. Jeg krysser fingrene for at det blir mer tydelig strek i dagene som kommer. Det går fort oppover om det er babystrek på gang. Så hold ut. ❤️

Back
Topp