Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil det si 4 dag etter innsett du testet første turen ?Fikk svak strek på kvelden på 9dpo. Men var usikker på om det var rester av ovitrelle (11dager etter ovitrelle). Men testene steg på 10dpo
Altså 5 dager etter innsett?10.. er det ikke noe HCG dag 12 så er det minimalt med sjanse for at det skal bli et levendefødt barn. Så skal begynne på dpo 10
7 dager etter innsett hadde fersk forsøk og ble satt inn 2 dagers 4 delt eggVil det si 4 dag etter innsett du testet første turen ?
Jeg begynte å teste to dager etter innsett fikk positiv kvelden tre dager etter innsett. Men dette er individuelt. Mange har sterkere tester på ettermiddagen/kveld enn morgenAltså 5 dager etter innsett?
Jeg har testet i dag, 4 dager etter innsett. Med metode tidlig tester, og hvis man virkelig legger godviljen til, så kan man skimte en strek der. men tør ikke håpe for mye.. Sist jeg var gravid testet jeg 5 dager etter innsett, og den var svak, men synlig, så var ikke i tvil begge er 5 dagers blactocyst i naturlig syklus.Jeg begynte å teste to dager etter innsett fikk positiv kvelden tre dager etter innsett. Men dette er individuelt. Mange har sterkere tester på ettermiddagen/kveld enn morgen
Når hadde du innsett?Nå ble jeg nesten litt fristet til å teste i morgen om jeg får tak i test. Men prøver å vente til lørdag (14 dpo).
Metode sin var litt treg til å slå ut hos meg sånn helt i starten, men er godt tegn at du ser noe der. Først var babyplan sin mer synlig, så bytta de liksom og metode sin ble bedre strek på enn babyplan etterhvert som dagene gikk. Jeg syntes hele greia var snål så jeg testa med begge typene samtidig hver dag bare for å se og sammenligne.Jeg har testet i dag, 4 dager etter innsett. Med metode tidlig tester, og hvis man virkelig legger godviljen til, så kan man skimte en strek der. men tør ikke håpe for mye.. Sist jeg var gravid testet jeg 5 dager etter innsett, og den var svak, men synlig, så var ikke i tvil begge er 5 dagers blactocyst i naturlig syklus.
Ja, er det jeg leser nå også en skal virkelig legge god viljen til for å se noe der , men vet ikke om metode sine er kjent for skyggestrek?Metode sin var litt treg til å slå ut hos meg sånn helt i starten, men er godt tegn at du ser noe der. Først var babyplan sin mer synlig, så bytta de liksom og metode sin ble bedre strek på enn babyplan etterhvert som dagene gikk. Jeg syntes hele greia var snål så jeg testa med begge typene samtidig hver dag bare for å se og sammenligne.
Ja synes jeg kan skimte noe. Den regnes jo ikke som positiv siden det ikke er tydelig farge på streken. Men det er jo noe som produserer hcg da siden det er noe på testen. Jeg krysser fingrene for at det blir mer tydelig strek i dagene som kommer. Det går fort oppover om det er babystrek på gang. Så hold ut.Ja, er det jeg leser nå også en skal virkelig legge god viljen til for å se noe der , men vet ikke om metode sine er kjent for skyggestrek?
Har tidligere brukt babyplan sine, aldri fått positiv/ skyggestrek uten å ha vært gravid. Bestilt de nå, men kommer nok ikke før over helgen, så god tålmodighet har jeg ikke, så får bruke de jeg har så lenge
Legger ved et bildet fra dagens test.
Torsdag for en uke siden (5 dagers)Når hadde du innsett?
Okei, jeg satte inn det samme på søndagTorsdag for en uke siden (5 dagers)