Når tenker du best?

*Labambie

Forumet er livet
Altså i hvilke settinger tenker du best? Jeg sto å bakte kake i går, da fikk jeg tenkt litt.. Ellers må jeg si at en god tenke plass er på "den glada hørnan".. Dere da? [8D]

Når jeg går og legger meg og VET jeg snart skal stå opp igjen.. Da begynner jeg plutselig å tenke voldsomt over alt og ingenting.

ORIGINAL: Thunderella

Når jeg går og legger meg og VET jeg snart skal stå opp igjen.. Da begynner jeg plutselig å tenke voldsomt over alt og ingenting.

Sånn er jeg og, utrolig irriterende!!

Når jeg skal sove, eller når jeg våkner midt på natta..[&:]

JAAA, her også [>:]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: [Malin]

Når jeg skal sove, eller når jeg våkner midt på natta..[&:]
jepp

mhm[&:]

Når jeg står i dusjen eller når jeg skal sove for kvelden, da kommer så mye tanker og da får jeg f**n ikke sove[&:]

Når jeg
legger meg,
hører musikk,
lager mat/baker,
kjører bil,
dusjer..

For å si det sånn, jeg tenker alt for mye, alt for ofte....

Jeg får alltid så mange gode ideer i dusjen! Det er ikke tull engang[8D]

Aldri[8D]

Hehe joa det hender jeg tenker: ofte på kveldene/nettene- filosofiske tanker kommer når jeg har det rolig rundt meg og gjerne på sære tidspunkter[:-]
Jobbmessig/litt mer løsningsorienterte tanker kommer best når jeg jobber under press- tidsfrist/mye å gjøre..

En ting er sikkert: før åtte om morran fungerer ikke hjernen før etter to kopper kaffi og en sigarett eller to[&:][8D]

ORIGINAL: Starlight Girl

Når jeg står i dusjen eller når jeg skal sove for kvelden, da kommer så mye tanker og da får jeg f**n ikke sove[&:]

Akkurat det samme som her. [>:]

På bussen eller når jeg går tur.

Samme her - sykt irriterende [8D]

ORIGINAL: StinkiStini

På bussen eller når jeg går tur.

tenker ALT for masse, hele tiden og samme hvordan setting jeg befinner meg i[8|] spesielt nå om dagen...

Når jeg skal sove.. Gjerne etter at gubben har sovna.. Jeg jobber ikke, så ser nå på friends på senga til jeg blir skikkelig trøtt, men når jeg skrur av det så kommer all verdens tanker.. og da er det ikke veldig lett å sove akkurat

Når jeg kjører bil alene, gå tur med bikkja eller ikke får sove om kvelden

Back
Topp