Når tenker du å pakke fødebagen?

M

Moderator Steffen

Guest
Det er straks september, og da er det ikke mange ukene igjen til vi er i riktig måned! Når tenker dere å pakke fødebagen? Har dere kanskje begynt allerede? Hvis du trenger noen tips til hva du skal pakke i den, finner du det her!
 
Starter nok å pakke så smått i uke 35/36 [emoji4] men jeg kommer nok ikke til å ha den klar før i uke 38... tror jeg !
 
Har planer om å pakke den til helga :)
er da 36+ 3/4. Skal strippes på sykehuset på mandag, så tenker det er greit å ha den klar til det.
 
Har allerede begynt å pakke ned i den. Fyller på etterhvert som jeg kommer på ting [emoji28] jeg liker å ha ting gjort [emoji847]
 
Skriver liste framover, og pakker når jeg går ut i permisjon tenker jeg :)
 
Har startet å skrive liste og har kjøpt inn noen av tingene på listen:)

Kommer til å starte å pakke om et par uker forsi jeg skal på en weekend tur bare noen få uler før termin og tenkte jeg skulle ta med fødebagg og bilstolen bare for sikkerhets skyld:)
 
Har allerede begynt så smått, men foreløpig bare ting til meg selv/sambo (toalettsaker og litt klær)[emoji28]
 
Begynner å skrive liste og deretter pakke når jeg går ut i permisjon tre uker før termin [emoji4]
 
Begynt å tenke litt på den, men ikke starta pakkingen[emoji5] må få vaska babyklærne først også[emoji12]
 
Har begynt litt (33+4 i dag), men tenker å pakke den ferdig den første permisjonsuka. Greit å ha det gjort! :)
 
Jeg har ikke begynt å tenke på det ennå, det er jo leeenge til fødsel tenker jeg! :bag:

Men er jo 35+1 nå så burde kanskje ihvertfall finne en bag og begynne å skrive liste! Er hull i alle baggene våre, så må vel på shopping først - koffert er vel ikke innafor på sykehuset?
 
Så langt har jeg ikke kommet enda. Begynt å tenke litt smått på hva som skal oppi[emoji4]
 
Jeg har ikke begynt å tenke på det ennå, det er jo leeenge til fødsel tenker jeg! :bag:

Men er jo 35+1 nå så burde kanskje ihvertfall finne en bag og begynne å skrive liste! Er hull i alle baggene våre, så må vel på shopping først - koffert er vel ikke innafor på sykehuset?

Jeg skal pakke i en liten trillekoffert. Den skal jo bare ligge på rommet der man skal ligge uansett. Er vel ikke så nøye hva man har pakket det i så lenge man får det med seg
 
De er jeg godt i gang med. Bagen til barselavd. er nesten klar. Bagen til fødestua har jeg ikke kommet langt med, men det er jo ikke så mye som skal i den.
 
Begynte å pakke den for noen uker siden jeg :D Er ikke helt ferdig tror jeg, skal gå over alt og gjøre den helt klar om en drøy uke (etter at vi har flytta). Også må jo hentesettet som jeg holder på å strikke få bli med oppi når det er ferdig da :happy:
 
De er jeg godt i gang med. Bagen til barselavd. er nesten klar. Bagen til fødestua har jeg ikke kommet langt med, men det er jo ikke så mye som skal i den.
Så lurt å ha separate bager til fødestue og barsel. Sikkert litt lettere å finne ting. Kanskje jeg må pakke om :p
 
Back
Topp