Når tenker du å begynne å jobbe igjen?

• Trådstarter Trådstarter Veronica1985
  • Opprettet Opprettet
V

Veronica1985

Guest
Jeg skal ut i jobb igjen fra 3 juni i år da er Benjamin 1 dag unna 5 mnd. Da skal pappaen være hjemme, tror det kommer til å gå kjempebra, pappaen er så flink til å dulle, å bytte bleier og mate han atte :)
Vi skal begynne med smaksprøver med grøt når Benjamin blir 4 mnd, håper det går som en drøm så han kan få hvertfall et grøtmåltid når jeg er på jobb:) Jeg har en jobb som dem ikke får kommet til meg og jeg får heller ikke kommet hjem midt på dagen.

Når tenker du å begynne å jobbe igjen?

Tøff du er! :) her blir det ikke jobb før august 2014 :)

Jeg skal ut i jobb 23.juni. Det er to dager før lillemor blir 5 mnd. Skal da jobbe frem til midten av august før jeg går tilbake i permisjon igjen frem til 12.desember. Pappaen studerer så eneste måten han kan være hjemme på er i skolens ferier, så sånn blir det;)

Jeg skal tilbake på jobb i midten av november:) glad det er ei god stund til, hodet mitt fungerer ikke for tida... :oops:

Jeg skal tilbake på jobb i midten av november:) glad det er ei god stund til, hodet mitt fungerer ikke for tida... :oops:

Det gjør ikke hodet mitt heller om dagen, til og begynne med skjønte jeg ikke hva ammetåka var men nå vet jeg devinitivt hva det er :P

Tøff du er! :) her blir det ikke jobb før august 2014 :)

Måtte bare bli sånn for at økonomien skal gå rundt samboeren får såvidt inn noen kroner i måneden, har trua på at det kommer til å gå kjempebra :)

Jeg skal jobbe 4 vakter fordelt på 2 uker i juli og i oktober da pappaen skal dele opp sin perm, også begynner jeg å jobbe fullt igjen i midten av januar. Han tar 4 uker perm i året til hun er 3 år.

skal tilbake i "jobb" i august en gang.... da skal samboer ha permisjon 4 uker etter 2 uker jobbing(han jobber offshore) ... men nå¨har jeg ikke jobb, gikk på dagpenger^^ Men håper å finne meg jobb enten snarest mulig eller ikke før etter nyttår... for vil prøve bli gravide igjen høsten 2014, men det blir bare om jeg har fått jobb noen månder før det... me mindre det faktisk blir mere skole...

eg holdt på med eit deltidsstudium i tillegg til jobb før eg gjekk ut i igjen i jobb, så satser på å fortsette studiet til hausten. Så då blir det tre veker i løpet av hausten, første i september. Når eg skal begynne i jobb igjenn er eg veldig usikker på, men vil iallefall ikkje begynne i full jobb igjen før aug 2014. får nok ikkje barnehageplass før det heller.

Begynner å jobbe i slutten av september jeg. Da skal samboern være hjemme i 12 uker :) Har ikke fått barnehageplass enda, så er veldig spent på om det er noen som skal slutte i barnehagen!!

Back
Topp