Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer her jeg, bortsett fra at jeg blir 32 (imorgenEr 34 og får nr to. Storebror er 5år nå, tok sin tid pga av de store bekkenplagene jeg har hatt i 5år nå.. Ikke turt med en liten gutt i hus fra før. He blir det ikke fler, det tåler ikke bekkenet mitt
Sent from my iPhone using BV Forum
Klart det, er enig med deg at det er jo ikke alltid ting ligger tilrette når man ønsker det. Jeg skulle jo opprinnelig være gift med drømmemannen, være utdannet og ha stabil jobb og hus, før jeg fikk mine barn. Første kom når jeg var 20, uten utdannelse, og heller ikke sammen med drømmemannen. Livet tok jo en litt annen vending, men slik er jo livet daHar alltid hatt lyst på flere barn og ønsket å starte tidlig. Har selv 4 søsken. Men så er det jo så at man ikke kan styre alt selv og ting har ikke føltes riktig før nå. Ble først samboer for 2 år siden og nå venter vi vårt første barn. Så jeg rekker å fylle 37 år før barnet kommer. Om det blir noe søsken er et spørsmål som tiden får besvare..