Når tenker dere

Venter nr. 2 nå, men vet ikke om det blir siste. Det får vi se etter hvert, men ønsker ikke å få barn etter 35 (det er dog 8 år til ;) ).

Haha :D morsomt å lese hvor mange som har sagt de skal være ferdig innen de er 30 :) Jeg har alltid sagt det samme :P
Jeg fylte 30 i april, og venter nr 4 nå i desember...
Er ganske sikker på at dette blir den siste, meeeen man skal aldri si aldri ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har alltid sagt at jeg vil ha mitt første barn før jeg fyller 25. Blir 24 til høsten så må si meg fornøyd med det :p Vil ikke ha mer enn to barn og ser for meg at det blir innen jeg har fylt 30. Men man vet jo aldri :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her var målet 30. Ville være ferdig til det. Klarte ikke det,så runder 30 og noen mnd før siste mann kommer.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Er 34 og får nr to. Storebror er 5år nå, tok sin tid pga av de store bekkenplagene jeg har hatt i 5år nå.. Ikke turt med en liten gutt i hus fra før. He blir det ikke fler, det tåler ikke bekkenet mitt

Signerer her jeg, bortsett fra at jeg blir 32 (imorgen:p) og dattra mi er 4 :)
Kronisk bekkenløsning er noe møkk!!!
Kunne selvfølgelig tenkt meg å vært ferdig da jeg var 30, men sånt kan ikke planlegges...

Første nå og håper på flere er 31 nå og ikke satt noen grense...

Håper på å få gjevnaldrede barn, så gjerne før fylte 26 år, men aller helst før fylte 30 år. Nå er jeg 21 når knøttet kommer da. Ser ikke på det som noen aldersgrense, men en hypotese, mye kan forandre seg og jeg kan forandre meg :)

Blir nok siste no. Gravid me nr tre, og akkurat bjøndt å studere so rekna me at d helse me tre unga. Manne min v ha en til men då he ej sakt han må slutte på sjøen so ej fe avlastning so d skjer nok ikkje ;-)

mor til to gull, 05 og 12

Er 26 år og får nr 2, om det er den siste eller ikke vet jeg ikke. Men om det blir en til, så et det nok før jeg blir 30. Og det er egentlig bare på grunn av egen erfaring som attpåkladd.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Føler meg ferdig nå, gravid med nr 2 + bonusdatter. Kanskje en til om ca 4-5år.. Tviler men får se.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt på det med alder, men regner med at vi har lyst til på en til etter nr to som kommer nå :) jeg er 27 og han 35

Jeg skulle få mine innen jeg fylte 30år , fyller 30 i november , så planen ble fulgt ( nesten ) :) så jente på 11 år , gutt på 6 år og lille jenta som blir desemberskatt :) helt perfekt <3
Så nå er familien komplett :)

Har alltid hatt lyst på flere barn og ønsket å starte tidlig. Har selv 4 søsken. Men så er det jo så at man ikke kan styre alt selv og ting har ikke føltes riktig før nå. Ble først samboer for 2 år siden og nå venter vi vårt første barn. Så jeg rekker å fylle 37 år før barnet kommer. Om det blir noe søsken er et spørsmål som tiden får besvare..

Jeg er 25 nå når lille kommer, samboeren min er 28 og har 2 gutter fra før. Tror vi skal ha en til etter denne, og i såfall passer det fint å følge hans ønske om å få minsten når han er 30. Har alltid sett for meg å være ferdig med å få barn når jeg er 30 selv, og det går forhåpentligvis bra :D

Har alltid hatt lyst på flere barn og ønsket å starte tidlig. Har selv 4 søsken. Men så er det jo så at man ikke kan styre alt selv og ting har ikke føltes riktig før nå. Ble først samboer for 2 år siden og nå venter vi vårt første barn. Så jeg rekker å fylle 37 år før barnet kommer. Om det blir noe søsken er et spørsmål som tiden får besvare..
Klart det, er enig med deg at det er jo ikke alltid ting ligger tilrette når man ønsker det. Jeg skulle jo opprinnelig være gift med drømmemannen, være utdannet og ha stabil jobb og hus, før jeg fikk mine barn. Første kom når jeg var 20, uten utdannelse, og heller ikke sammen med drømmemannen. Livet tok jo en litt annen vending, men slik er jo livet da :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp