Når tenker dere

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
at dere skal være ferdige med barn? Har dere satt en aldersgrense? :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Ferdig etter denne;) blir 31 i år:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har alltid sagt at jeg skal være ferdig innen jeg er 30, eller, begynte å si det etter jeg fikk min første i en alder av 20. Tenkte jeg ikke vil ha småbarn i 15 år liksom :p

Nå er jeg straks 27 og venter nr3, men klarer ikke helt si meg ferdig, og ønsker meg egentlig en til. Er ikke sikkert jeg tenker det samme når jeg sitter med 3 gutter i alderen 8,3 og 2. Men om jeg skal ha en til så tenker jeg at jeg skal holde planen, og gjerne få nr. 4 året jeg blir 30. :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Satser på å være ferdig til jeg er 30, helst før. :p Ikke at det er gammelt, men ønsker og håper at vi kan få nr 2 før førstemann begynner på skolen iallefall. Men man vet jo aldri, tar det som det kommer. :)

Her er det ikke antall eller alder (26 nå) som sier "nå er det nok".. her er det helsa under graviditeten.. bekkenløsningsplagene.. :-( de er så ille og vonde at eg vet ikke åssen eg skal klare såå mange mnd til. Og eg sliter med å holde tritt med jenta på 20 mnd som så klart får alt sitt ;-).. oker ikke tanken på to turbokaniner neste gang :-P så her er det stopp etter denne nr 2.
...Kaaaanskje vi kan vurdere/se når denne mini i magen er 3-4 år..da er denne og jenta så store at de klarer å passe på seg selv..ferdig med bleier..:-P

Meeen ville ha tette og helst ikke over 30 :-P så ja trur vi ender med to ;-) men er jo fint tall det og :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe eg sku være ferdig t eg va 25 :P no e eg 26 ;) men dette blir nok sistemann med mindre d blir en attpåklatt om noen år :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skulle være ferdig innen jeg var 30. Jeg startet som 17 åring så ønsket jo ikke ha små barn hele (mellom) livet.
Men nå er jeg 33 år og venter nr 5 :D Men dette er absolutt siste.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Er ferdig etter denne. Men det har ikke noe med alder å gjøre. Det har med at jeg sliter så med bekkene. Om jeg blir så ille som jeg var sist så klarer jeg nesten ikke gå mot slutten. Blir 32 i November da :)

Er 34 og får nr to. Storebror er 5år nå, tok sin tid pga av de store bekkenplagene jeg har hatt i 5år nå.. Ikke turt med en liten gutt i hus fra før. He blir det ikke fler, det tåler ikke bekkenet mitt

Sent from my iPhone using BV Forum

Har alltid sagt at jeg ikke skal ha flere unger etter jeg er fylt 30, og står fast ved det ennå. Men hadde vi ikke lykkes med prøverør ennå til jeg var 30 hadde jeg nok ikke brydd meg om alder. For dette barnet er svære ønsket, og brukte 6 år på å sitte.

Så er ferdig etter denne , da har jo to :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Sa jeg sku være ferdig til jeg var 25 og nå blir jeg 27 før første ungen kommer. Men ingen barn etter fylte 35 år. Håper egentlig å få nr 2 i 2017 da blir jeg 30 :) å da er jeg rimlig sikker på jeg er ferdig ;)

Desember 2014

Bruker App

Jeg blir 24 i høst. Dette blir mitt først. Vi er enige her om at det max blir 2 stk. Og før jeg er 30 år. Men det har med det vi vil gjøre i livet og oppleve. Og ha god råd. Bi liker å gjøre hva vi vil uten at man skal bli så veldig begrenset. I tillegg er jeg så ung å har plagdes med kneet siden 2010. Ryggen og nakken er ikke noe å skryte av. Og allefall ikke korsryggen og bekknet. Bare håper og ønsker jeg skal klare å bære fram en til.. redd fødselen skal ødelegge det mer. Har så lyst på to knøtt.

Venter på årets Julegave<3

Jeg er 26, og er ferdig etter at jeg har fått dette ene barnet. Ønsker bare ett barn, kort fortalt. :)

Her har både sambo og jeg vert samkjørt på at vi ønsker tre tette barn :) så har jeg sagt siste når jeg er 25 år ca - men absolutt ikke et nødvendig krav. Det blir jeg nå i november så det passet jo greit. Jeg kjente på meg like etter at nr var født at hun ikke ble den siste, keg måtte liksom ha en til :) ser ikke for meg en fjerde men for alle del - skal aldri si aldri

Jente 2010 & 2012 <3

Vi er ferdige etter denne :) Jeg er 26 år og dette blir 3 ungen!! :)
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ferdig etter denne :p min 3. Og er 25 år.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi er ferdige med denne :) jeg er 33

Vi venter nr 2 nå, og mannen har alltid sagt at vi skal være ferdige før han fyller 25. Det er altså ett år igjen, og vi har snakket om et tredje knøtt :-p i tilfellet kommer vi til å prøve igjen raskt etter nr 2 er født, ellers blir nok denne her sistemann :-p

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Har fra jeg var veldig ung sagt jeg ville bli ung mor. For ville ikke være en lat og uengasjert mor. Heller en mer leken og aktiv en. Noe jeg ikke klarte, siden jeg er 30 år nå og venter nummer 1. Men er i grunn glad jeg ikke fikk barn før jeg ble sammen med han jeg er med nå. Noe jeg ble for to år siden. For han kommer ikke bare til og bli en fantastisk far, men er også en jeg ikke kan tenke meg livet uten, så håper og tror vi blir og være sammen resten av livet. Og klarer og gi barna vi får en trygg og stabil oppvekst.
Men så er vi ganske unge til sinns begge to uansett. Så skal nok klare og ikke bli en gammel og traurig mor uansett.
Men skal prøve og bli ferdig i god tid før jeg er 40. Selv om jeg ikke vet hvor mange vi får. Tar en av gangen, så får vi se.

Var vel kanskje et langt svar bare for å si, jeg vet ikke

Det vet jeg faktisk ikke:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp