Når tenker dere å ta TUL?

Jeg skal til tul når jeg er 7+5. Ville egentlig uken før, men det var da de satte meg opp, hos gyn som jeg har fått letrozol/cyclogest hos

Kommer også til å ta i uke 7 for å se alt alt er i orden, så ny i uke 12-13 for noe mer sikkerhet om at de viktigste organene er på plass og sånn. Men synes ikke folk skal føle at de behover 2 tidlige ultralyder altså, men for oss som har noen vonde opplevelser bak oss er det veldig greit med litt ekstra trygghet☺️

Tenker vi gjør som sist og tar en TUL i uke 12. Vi gikk til Oslo Jordmor- og ultralydklinikk, som jeg anbefaler på det varmeste dersom man bor i Oslo-området, og der ser jeg en 2D-ultralyd koster 1490,-. Der får man utskrift av de beste bildene og digitale filer.

https://www.jordmorklinikken.no/

Jeg var nettopp i forrige uke, såg ikke så mye annet enn en liten prikk da. Men jeg skulle egentlig på utredning pga det tok litt tid, men da plutselig satt det :shy:Men tenker ikke å ta fler private da det koster litt og det blir i før juls tiden. Betalte 1400kr her.

Jeg var sist i uke 8 og 12 og kommer til å ta to denne gangen og for jeg er så redd. Men svigers er på besøk når jeg er 6+5 og skulle så gjerne kunne fortalt de det face to face da, de bor langt vekk. Men vil ha tul først egentlig, men lite vits å gå på tul for tidlig:wacky:

Tidligste man kan se hjertelyden tror jeg er 5+5, men da skal man gjerne ha litt flaks. Vi har hatt ivf og skal ha tidlig ultralyd 7+3. Tror det er normalen der. :happy:

TUL i uke 7 her og grunnet ivf. Kommer nok til å bestille meg en til uke 12 og, det er rett før jul og fort at nyheten sprekker for alle jeg treffer om alt ser fint ut da:happy:

Jm har sendt henvisning allerede, så jeg er spent på når det blir. Jeg er bare 4+3 idag, så håper det drøyer et par uker så jeg evt får se et bankende hjerte:woot:

Hadde ikke egentlig planlagt å ta TUL. Gjorde ikke det med forrige, men fikk høre bankende hjerte hos jm på første kontroll der.

Men vurderer det nå, for å kunne avsløre det til jul, og vite at ting er greit!

Hadde ikke egentlig planlagt å ta TUL. Gjorde ikke det med forrige, men fikk høre bankende hjerte hos jm på første kontroll der.

Men vurderer det nå, for å kunne avsløre det til jul, og vite at ting er greit!

Jeg har lyst til å ta før jul for å være sikker på at ting er greit før vi forteller det videre. Tror det blir ca i uke 11 :)

Blir vell rundt uke 10 hos meg, skal til legen da og hun har jobbet litt som gynekolog så hun har mulighet til å ta TUL, slipper å måtte betale noe

7+4 virker så utrolig sent, men det er jo egentlig ikke det. Bare lenge å vente 14 dager til...

Back
Topp