Når tenker dere å slutte med folat?

gull nr.3

Glad i forumet
Jeg er nå 12 uker, og har egenentlig veldig lyst til å slippe disse pillene jeg ikke liker å svelge, men jeg tenker jeg tar det som er igjen i boksen. Hva tenker dere rundt dette?

jeg kommer sikkert til å slutte i uke 12. tar sånne omega3 dingser i tillegg og der er det og folat, så får i meg nok derfra. :)

Jeg tar komplett B-vitamintilskudd, pga kvalmen/oppkasten, da det visstnok er det vitaminet man mister først i kroppen. Den inneholder også folat, tenker jeg tar det så lenge jeg føler meg kvalm. Men slutter nok til uke 13 tenker jeg. I tilfelle terminen blir satt frem, og jeg ikke er så langt på vei som jeg tror hehe. Men man kan jo slutte i uke 12 sier de, da er det ingen hensikt lenger å ta det.

har ei pille igjen i boksen, og er 11 uker i dag. Orker ikke kjøpe nye 100 tabletter for de siste 6 dagene, for jeg hadde uansett tenkt å slutte å ta dem i uke 12.
Skal heller passe ekstra på å spise folat-holdig mat den siste uka ;) Tar trankapsler også, de kommer jeg til å fortsette med.

Å herregud folaten!!!!! *løpe og ta seg en pille* glemmer den jeg altså, tar kanskje en i uka eller no.... glemte det sist også men det gikk bra da...

jeg tenker å ta den frm til uke 15 jeg. ar det jeg fikk beskjed om av jordmor sist.

jeg skal spise opp det som er i boksen :) gjorde det i hverfall sist. Tror det drøyer seg litt over 12 uker.

Spiser opp boksen tenker jeg :)
Men nå tar jeg folat, b-vitamin og jern. Er det noe annet jeg burde bruke istedenfor når jeg har bikka 12 uker?

Back
Topp