Når tegn på mensen kommer allerede 5-6 dpo, er håpet ute da?

L

Lisamariell

Guest
Og jeg får mensen to uker etter eggløsning. Så er ikke at mensen er på vei, men kjenner den på en måte. Eggløsning i helga, fredag eller lørdag, idag torsdag er jeg tung i magen sånn som jeg er før mensen. Tenker at det ikke har gårt da, men kan jo være at egget ikke har festet seg enda.

Hva tenker dere denne følelsen handler om? Og kan heg ta den som et tegn på mensen som kommer om 8 dager ca?

Det høres jt som variasjon i syklus, murringer eller sånn tyngdefølelse kan man jo ha til ulike tidspunkt i hver syklus selv om det har pleid å være stabilt :) jeg har drt også i sykluser hvor jeg ikke er gravid helt sikkert (brukt kondom).
Umulig å si hva det betyr før om en ukes tid tenker jeg. Alle muligheter for at du fortsatt er gravid!

Og jeg får mensen to uker etter eggløsning. Så er ikke at mensen er på vei, men kjenner den på en måte. Eggløsning i helga, fredag eller lørdag, idag torsdag er jeg tung i magen sånn som jeg er før mensen. Tenker at det ikke har gårt da, men kan jo være at egget ikke har festet seg enda.

Hva tenker dere denne følelsen handler om? Og kan heg ta den som et tegn på mensen som kommer om 8 dager ca?
Godt mulig det er festesmerter også ikke mist håpet!

For meg var mensenfølelse 6-8 dpo tegn på graviditet. Da jeg nå sist gang fikk menssmerter 7 dpo hadde jeg på følelsen at jeg var gravid. Test 8 dpo var negativ. Test 10 dpo var positiv. Så sier som de andre; ikke mist håpet :-)

Absolutt ikke sikkert det, har vært gravid flere ganger og trodd jeg skulle få mensen hele tiden , men nei den kom ikke. Ikke fortvil. Vent heller noen dager og ta en test. Tung i magen er like mye graviditets tegn som mensen tegn. Ingenting er sikkert før du tar test eller mensen faktisk kommer.

Kjenner alltid mensmurringer en uke ca før mens,MEN var akuratt helt likt den syklusen jeg ble gravid. Så ikke mist håpet i hele tatt!!

Back
Topp