Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ikke ut ferie i år. Overfører den til neste år, og tar ferie rett etter permisjonen er over slik at jeg forlenger tiden hjemme med babyenTar dere ut vanlig ferie før permisjon? Rett før, eller nå snart? Tar dere sjansen på å reise noe sted?
Jeg tar ikke ferie i år, siden jeg går ut i permisjon i slutten av august Men skal ha noen langhelger daTar dere ut vanlig ferie før permisjon? Rett før, eller nå snart? Tar dere sjansen på å reise noe sted?
Jeg skal også ha ferie og direkte videre til permisjon!!Jeg skal ha 4 uker ferie (29,30,31,32), da går jeg direkte i permisjon etterpå. I tillegg har jeg 2 feriedager i uke 28 +2 dager sykemelding, så jeg har kun 5 uker igjen å jobbe, også blir det 8 uker fri før termin
Vi hadde årets ferietur i forbindelse med pinsen (vi valgte det sånn fordi jeg kommer til å være høygravid i ferien - aner ikke hvordan formen min er - og vi ønsket å unngå høysesong). Vi kommer derfor ikke til å dra på noen stor ferietur, men vi skal på litt familiebesøk her i Norge og kanskje innom en av de mer rolige familieparkene. Vi er i prosess på å kjøpe båt- vi har valgt å prioritere dette da vi skal være så mange uker hjemme - så nå håper vi på mye fint vannvær
Enig, veldig deilig å ha såpass lenge fri før fødsel, og bare kunne roe helt nedJeg skal også ha ferie og direkte videre til permisjon!!
Synes det er deilig å tenke på at jeg får god tid til å slappe av og pleie meg selv i lengre tid før fødsel. Skal ingen spesielle plasser, men kommer til å kjøre noen småturer i nærområdet..