Når tar dere lutinus?

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Skal for første gang etter #1 AIH ved Porsgrunn gå på lutinus, men legen sa egentlig ikke noe om når og hvor lenge jeg skal ta det. Han sa morgen, ettermiddag og kveld - men til hvilke tider da? Skal det være et bestemt antall timer i mellom eller er det samme så lenge kroppen får sine 3 doser daglig?

Hentet kun ut 2 av 3 pakker til å begynne med. Koster jo en del de medisinene, så får heller hente ut mer om det blir nødvendig. Vil jo anta at jeg skal slutte på de ved negativ test IKM datoen? Og tror dere jeg vil få beskjed fra klinikken ved en eventuell positiv test om hvor lenge jeg skal bruke de?

Mange spørsmål :P

Jeg ville fordelt de så godt jeg kunne på 24t. Feks 07 15 og 23? Ca:)

Du ringer de ved pos test og da lager dere plan videre:)

Med Lutinus behøver det ikke være faste tider, men for din egen del kan det være lurt å legge opp noen tider slik at du husker det (?)
Jeg fikk uansett beskjed om at om det ikke hadde noe å si når de ble tatt, bare de ble tatt :)

Samme her. Tok en om morgenen, en ca midt på dagen, og en før jeg la meg :)

Jeg ville fordelt de så godt jeg kunne på 24t. Feks 07 15 og 23? Ca:)

Du ringer de ved pos test og da lager dere plan videre:)
Med Lutinus behøver det ikke være faste tider, men for din egen del kan det være lurt å legge opp noen tider slik at du husker det (?)
Jeg fikk uansett beskjed om at om det ikke hadde noe å si når de ble tatt, bare de ble tatt :)
Du fordeler timene på de 3 og ikke ta de for nær tid da kanskje rester skal ut sa de til meg.
Samme her. Tok en om morgenen, en ca midt på dagen, og en før jeg la meg :)

Da tar jeg de på morgenen, etter jobb og før leggetid :)

Hvordan er det med sex og sånn med lutinus? Bør vi ta det før kanskje? :P

Da tar jeg de på morgenen, etter jobb og før leggetid :)

Hvordan er det med sex og sånn med lutinus? Bør vi ta det før kanskje? :p

Hehe, sex stopper seg selv på Lutinus om ikke dere er av de mest ivrige da :p
Det er rett og slett ikke delikat ;)

Hehe, sex stopper seg selv på Lutinus om ikke dere er av de mest ivrige da :p
Det er rett og slett ikke delikat ;)
Hehe hadde tenkt til å skrive det samme;) er som noen har holdt deg opp ned og stappet fullt med mappmassjè...
Underskriver her hehehehe

Hehh, stakkars mannen :P Han hadde håpet på litt kos de kommende dagene etter "innsatsen" sin han haha.. Jaja. Om jeg dusjer først og så setter inn etter sex kan det vel kanskje kanskje fungere :P

Har seriøst ikke folk sex på 8 uker da om man går på de til uke 10? :O

Hehh, stakkars mannen :p Han hadde håpet på litt kos de kommende dagene etter "innsatsen" sin han haha.. Jaja. Om jeg dusjer først og så setter inn etter sex kan det vel kanskje kanskje fungere :p

Har tatt de i snart to uker nå, og ingen sex. Hadde mens og spottblødning en stund før der, så ingen sex da heller :knegg:
Om jeg skulle fortsatt til uke 12, måtte det nok bare blitt sånn ja :p

Jeg tar morgen, etter jobb og når jeg legger meg. Da blir det kl.06.30 - 17.00 - 23.00. Blir jo flere timer mellom første og andre dose VS andre og tredje dose, men klinikken sa at det hadde ingenting å si :) Du tar fram til testdato også får du beskjed om hva du gjør videre når du ringer inn med testresultatet :)

Hehh, stakkars mannen :p Han hadde håpet på litt kos de kommende dagene etter "innsatsen" sin han haha.. Jaja. Om jeg dusjer først og så setter inn etter sex kan det vel kanskje kanskje fungere :p

Vi prøvde å ha sex med lutinus for vi måtte bare ;) og det svei noe så ekstremt etterpå :/ ikke å anbefale, kan ikke skjønne at det var noe annet en lutinusen som gjorde det.. Men så er kroppen min en raring også da, så ikke sikkert det er likt for alle..

Har tatt de i snart to uker nå, og ingen sex. Hadde mens og spottblødning en stund før der, så ingen sex da heller :knegg:
Om jeg skulle fortsatt til uke 12, måtte det nok bare blitt sånn ja :p
Vi prøvde å ha sex med lutinus for vi måtte bare ;) og det svei noe så ekstremt etterpå :/ ikke å anbefale, kan ikke skjønne at det var noe annet en lutinusen som gjorde det.. Men så er kroppen min en raring også da, så ikke sikkert det er likt for alle..

Ingen sex da med andre ord :P Får vel til svar fra mannen at jeg har en munn jeg kan bruke :P

Jeg tar morgen, etter jobb og når jeg legger meg. Da blir det kl.06.30 - 17.00 - 23.00. Blir jo flere timer mellom første og andre dose VS andre og tredje dose, men klinikken sa at det hadde ingenting å si :) Du tar fram til testdato også får du beskjed om hva du gjør videre når du ringer inn med testresultatet :)

Da gjør jeg nogenlunde det samme :) Jobber veldig varierende (slutter dog alltid 16-17) så tar når jeg står opp, etter jobb og før jeg legger meg ;) Ettermiddagsdosen tatt nå.. Ekle greier.

Hehh, stakkars mannen :P Han hadde håpet på litt kos de kommende dagene etter "innsatsen" sin han haha.. Jaja. Om jeg dusjer først og så setter inn etter sex kan det vel kanskje kanskje fungere :P

Jeg går ikke på lutinus, men cyclogest. Den tas bare to ganger daglig, men vi har bare hatt sex før jeg skal sette inn en ny, og midt på dagen. Det blir litt ekstra gris, men sex er fortsatt godt ;) jeg hadde aldri kunne gått i nesten 3 mnd uten :P

Jeg hadde flere blødninger i dette svangerskapet, og da ble det sexforbud. Må man, så må man.

Da jeg var gravid sist med fryseforsøk, var det lutinus til uke 12. De siste ukene var jeg så sår og øm av den lutinusen, at jeg tror det hadde vært tortur med samleie altså.

Jeg har fått lutinus kun for 2 uker. Får jeg eventuelt mer hvis jeg blir gravid ?
Kommer an på. Ulike rutiner for fersk og frys, og fra klinikk til klinikk :)

Back
Topp