Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått svaaaaak positiv test rundt 8-9 DPO med gode tester de gangene jeg har vært gravid og det har gått bra, og svak positiv 10-11 DPO de gangene jeg har endt med kjemisk.Når dere har fått positiv test ved graviditet når på dagen testet dere og var urinen veldig konsentrert mtp hcg? Om noen har hatt festeblødning når fikk du positiv test og når på dagen?
Og hva slags symptomer hadde dere fra ingen til alle?
Hvilke vil du si er gode tester?Fått svaaaaak positiv test rundt 8-9 DPO med gode tester de gangene jeg har vært gravid og det har gått bra, og svak positiv 10-11 DPO de gangene jeg har endt med kjemisk.
Da jeg ble gravid med første, ble puppene betydelig hardere før jeg fikk positiv test og det strakk litt i livmoren. Med nummer to fikk jeg litt kviser og var veldig trøtt. Nå med (forhåpentligvis nummer tre, fikk svaaaak strek i dag) har det murret sjukt i 2-3 dager og jeg har fått tre kviser igjen. Pleier ikke å få sånne vonde kviser ellers. Haha
Make sure og babyplan. Tror ikke RFSU og metode nødvendigvis vill gitt utslag, de er kjent for å være litt dårligere.Hvilke vil du si er gode tester?