Når ta ny CB med ukeindikator for å se HCG-stigning?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Idag er jeg 4+3, og jeg tok CB ukeindikator-test på søndag da jeg var 4+0. Da fikk jeg "Gravid 1-2", men når er det safe å ta en til for å se stigningen til å få "Gravid 2-3" (eller i beste fall 3+)? :-)
Jeg er på dag 17dpo idag.

Fikk 2-3 eksakt en uke etter jeg fikk 1-2. Også har jeg hørt at det tar litt lengre tid før man får 3+. Skal ta en på fredag. Fikk 2-3 forrige torsdag! :-)

Tok en sånn på fredag eller lørdag mener æ d va, då va æ 3+6 å fikk 2-3. Tenkte prøve igjen t uka å se om den ville vise 3+:) men e jo veldi forskjell fra graviditet t graviditet har æ forstått me hcg stigning.

Tok en sånn på fredag eller lørdag mener æ d va, då va æ 3+6 å fikk 2-3. Tenkte prøve igjen t uka å se om den ville vise 3+:) men e jo veldi forskjell fra graviditet t graviditet har æ forstått me hcg stigning.
Ja er veldig veldig individuelt tydeligvis, men på et punkt så må man vell komme opp til høyere enn 200 i hcg for di som har sen produksjon også :) Aner ikke om jeg har sen eller ikke, så er litt vanskelig å tenke litt selv. Derfor sykt lurt å bare spørre dere :) :) Men jeg får prøve å ta en på søndag, på morningsurinen så får legger jeg ut en oppdatering om den er den sammen eller om det er 2-3 eller 3+ :)

Back
Topp