Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Jeg venter mitt første barn, og har lyst til å ta noen bilder av magen. Er 28+2 nå, og begynner å få ganske fin mage, men lurer på når det er vanlig å ta gravidbilder? Bør jeg vente til jeg er høygravid? Hva gjorde / gjør du?
Folk ser jo veldig forskjellig ut da.. hvis du syns du er fin nå ville jeg tatt nå ☺ ofte syns jeg det er finest rundt uke 30/32 før det blir for stort liksom. Men noen vil ha bilder rett før fødsel for å vise hvor stor den var
Søsteren min er en flink hobbyfotograf som studerer grafisk design. Vi har blitt enige om å ta gravidbilder i slutten av juli, så jeg er kanskje i uke 33 eller 34, kommer an på været og lignende, har en slags visjon på hvordan vi skal gjøre det[emoji4]
Jeg har bestilt time nå til 7. august, er 28+ idag så det blir vel uke 33 eller no..
Synes forsåvidt magen er veldig fin nå, men rekker ikke pga planlagt ferie så det får bli etter, den er forhåpentligvis minst like fin da Lest litt på nett og ser de fleste anbefaler når man er høygravid men med god nok margin til termin..
Gleder meg og håper på skikkelig fine bilder