Når ta frem parkdressen i bhg?? Og når skifte fra vintersko til cherox/varme støvler?

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Ja, når begynner man med den?
Idag er det 8 grader og sol ute er det ikke litt varmt for vanlig dress da?
Er digg å kunne ha parkdressen liggende her hjemme, for med masse klær under så bruker vi den når vi skal ut så vi ikke trenger å ta med vinterdressen hjem hver dag lenger. Men jeg tenker det er greit å vite når parkdressen burde være i bhg så de kan bruke den der...

Og når skifte fra vintersko til cherox/varme støvler? Evt hvordan sko bruker dere på våren i dette våte været? Blir vel for varmt for vitersko snart?
+ hvordan lue bruker dere når det blir varmere? Når bytte? Har tykk ull-lue....sånn som har hull til ansiktet vet dere[;)]
Har de siste dagene vært mellom 0 og 8 grader her.

her har vi brukt både cherox og vårdress en god stund. Været varierer så mye at vi sender med både vinter og vårdress, og cherox vintersko. Er ofte minus fra morgenen av, også blir det 5-6 pluss på dagen. Er det sol blir det jo enda varmere.

Barnehagen setter hvertfall pris på å ha klær til alle værtyper [:)]

Cherroxen er brukt i ihvertfall i 3 uker nå. Og vinterdressen ble byttet ut med parkdress rett før helga.

Nå er alt av vinterdresser/boblebukser pakket vekk her hjemme, og allværsbukser, allværsjakker, parkdresser osv har kommet fram! Herlig!! [:)]

Bare å fylle opp med ull og/eller fleece under, så er ikke evt kulde noe problem [:)]

Cherrox kommer neppe inn i dette huset i det hele tatt, så her blir gore-tex skoene brukt en god stund enda. De puster og er vanntette, så de kan brukes en god stund til. Men parkdressen kommer snart frem[:)]

Her sendte vi med parkdress og vårlue i dag, men venter litt med å pakke bort vinterdressen i tilfelle den trengs igjen.

Her er været så ustabilt at vi har med alt i bhg vi.
Vinterdress, parkdress, foret regndress, vanlige regnklær, cherrox, vintersko og støvler..[8|]

Bedre med for mye enn for lite [:D]

Tja, sånn uti MAI ser jeg for meg at jeg begynner å vurdere det.. [&:]

Her har vi brukt cherroxer en stund, fordi VIkingskoene til slutt ga etter for de enorme mengdene med vann. [8D]
Parkdressen tror jeg nok ikke vi tar frem heeeelt enda, vente til vi er sikker på at snøen og minusgradene er fullstendig gone.

Bruker fortsatt vinterdressen. Har ingen i bhg der j jobber som har kommet med parkdressen enda (jobber på 0-3). På 3-åringen sin avd så blir dem sjeleglade hver gang dem skal kle seg, for dem trenger ikke så grådig mye klær under vinterdressen.
Vusj vusj, så er man ferdig kledd t å gå ut. Så vi venter nok litt t før vi tar med parkdress [:)]

Ang sko, så bruker 3-åringen cherrox eller vintersko. Ja, eller støvler da. Yngste bruker vinterskoa enda. Her har vi de siste morgenene våkna t 5 plussgrader, så de får lov t å ha på seg joggesko til og fra bhg. Men får ikke lov t å bruke dem der enda.

Back
Topp