Når ta El test?

nemo

Andre møte med forumet
De første gangene etter at jeg sluttet på pilla, så kom mensen regelmessig. Jeg var superfornøyd for å ha full kontroll. Men nå blir syklusen bare kortere og kortere. Så nå aner jeg ikke når jeg skal begynne å ta EL tester?

Noen som vet?[8|]

rett etter mensen [;)]
Er visst mange som har EL rett etter mens [8|]

Tror du kan begynne å ta testene rett etter mens!! Hvis syklusene dine blir kortere høres du heldig ut. Da har du jo oftere eggløsning, og større mulighet for å bli gravid. Jeg håper at min syklus er kort også! Sluttet med p-piller i august, og venter mens om noen dager hvis alt går etter planen!

Lyke til med testing og prøving!

Heisann nemo!

Hadde det på samme måte, trudde jeg hadde full kontroll over syklusen min (ink når jeg hadde EL). Men neiiiiida...ikke denne tøtte nei! Så etter anbefaling av legen min tok jeg El-test fra siste mens dag helt til positivt svar. Å det viste seg at EL var hele 5 dager før jeg trudde det selv. Ikke hadde jeg alle de symptomene man forventer å ha heller.

Så jeg ville ha kjøpt inn mange tester (billige tester på nett) å tatt en test hver dag etter siste mens dag, noter samntidig så vet du det mer nøyaktig neste mnd uten og ta tester. (om du trenger det da...hihi)..

Lykke til!

Kathrine

Back
Topp