Når tøyet begynner å bli for smått...

Trollemor86

Flørter med forumet
Noen av buksene mine begynner å bli for små allerede :banghead:
Arbeidstøyet begynner å bli trangt, spesielt buksene rund livet å faktisk rundt rumpa også :smiley-ashamed005
Vet ikke hvordan det er med dere som har hatt tidliger svangerskap men jeg la lite på meg da jeg gikk med gutten, det var bare en diger mage å det var det, men med jenta mi så la jeg på meg gjevnt over.. så er spent på hva som skjuler seg i hulen :love7

Jeg gruer meg til jeg blir større, jeg er ikke komfortabel med å gå gravid men resultatet er ubeskrivelig :Heartbigred

Flere som ikke er kjempe komfortabel med å legge på seg 12++
Har lagt på meg over 20kg med hvert svangerskap men de har gått raskt av begge gangene , jeg fyller så med vann :confused013
Noe dritt men sånn er det :sour:

Føler med deg! Nedre del av magen min har est sånn ut. Mildt sagt oppblåst.. Ingen olabukser passer lengre[emoji85]

Med dattera mi gikk jeg ned godt over 10 kg pga hyperemesis.. Men var stor i utgangspunktet.

Har klart å kommet meg ned til trivselsvekta mi (-30+ kg totalt) så nå kjenner jeg veldig på redselen for å skulle legge på meg igjen.. Det er selvfølgelig verdt det! Men den angsten for å bli «preggofeit» er søren meg en seig sak å jobbe seg gjennom! Er så langt fra komfortabel med å skulle legge på meg som det går ann egentlig..

Med begge mine (jente og gutt) la jeg på meg 15+ kg, men hadde så sykt mye vann i kroppen, værtfall med jenta, var kun crocs som passet på beina, så flaks at hun er sommerbarn :) har allerede lagt på meg 2-3 kg, og har begynt å få vann i kroppen allerede.

Skal ibutikken idag og kjøpe gravid bukse,lange gensere og haug med tights he he

Skjønner deg godt jeg. Har selv gått ned en del kilo. Planen var å gå ned mer, men nå er det stopp for en stund. Spent på hvordan jeg reagerer når vekta begynner å gå opp igjen..

I forrige svangerskap kjøpte jeg noen deilige jeans fra mamalicious på zalando. De hadde ekstra strikk i livet, så du slapp den det tøygreia over magen som mange andre hadde. Brukte de lenge etter også.. ;)

Jeg bør absolutt ikke legge noe særlig på meg.
Nå kjenner jeg mer på at det er mye luft og magen føles stinn og det er ubehagelig med noe som strammer over, og det er helt uavhengig av babyen som jo ligger rimelig godt gjemt enda.

Husk at om man har vært gravid før vokser livmoren fortere i starten

Husk at om man har vært gravid før vokser livmoren fortere i starten

Gjelder det oss som har vært gravide men mistet og? Eller kun de som har vært gravide lenge /gått til termin?

Har heldigvis ikke kommet så langt at klærene er begynt å bli trange. Har et håp om å få få med normale klær så lenge som overhode mulig [emoji12]

Gjelder det oss som har vært gravide men mistet og? Eller kun de som har vært gravide lenge /gått til termin?

Tror det er snakk om de livmorene som har vært veldig store pga. Svangerskap, og ikke tidlige aborter iallfall.

Tror det er snakk om de livmorene som har vært veldig store pga. Svangerskap, og ikke tidlige aborter iallfall.

Hehe okei! det sier kanskje seg selv;) ikke vet jeg :hilarious:

Her går jeg med knappen åpen i buksa, og er bare 8+1. Kanskje påtide med mammatights snart.

Skal jeg ha på meg noe annet enn kosebuksa mi, må jeg ta på mammabuksa. De andre blir trange og vonde å ha på. Har lagt på meg ca tre kg, men merker at ting er presset litt oppover. Har endel polstring rundt magen fra før:D har to barn fra før og med de la jeg på meg en god del, gikk ned alt +++ etter fødsel.

Blir nok å finne frem gravidbuksene her snart.
Ikke lagt på meg noe foreløbig, men buksene begynner å klemme litt ubehagelig på magen. Gravidbuksene er overraskende gode å ha på så skal ikke vente like lenge denne gangen.

Tror jeg drøyer mammabuksene litt til sltså. Redd for st ting skal bli " for" komfertsbelt og da at jeg eser ut fordi det ikke strammer noen plass :smiley-bounce022

Forrige gang la jeg på meg 4 kg allerede første måneden :wacky: var så kvalm, måtte spise hele dagen for å holde den i sjakk:meh: begynte ikke med gravidklær før jeg nærmet meg siste trimester. Hadde mye oversized bluser og highwaist bukser med mye stretch i, men når kjolene mine ble korte topper måtte jeg kaste inn håndkleet å kjøpe noen skikkelig mammabukser :shy: la på meg 20 kg totalt :hungover: to uker etter fødsel var alt borte!

Spent på hvordan det blir denne gangen! Merker så lite til graviditeten at jeg lurer på om jeg i det hele tatt er gravid :nailbiting:

Avhenger nok av hvor langt en har kommet. Normalt kommer livmoren opp av bekkenet omkring 12-14 uker. Avhenger sikkert av hvor fort akkurat din livmor har vokst tidligere og da, sikkert noen hvor den vokser fortere enn gjennomsnittet.
Ville vel ellers gjettet om man kom seg mot 10-12 uker før, men det er bare gjetting

Tror jeg drøyer mammabuksene litt til sltså. Redd for st ting skal bli " for" komfertsbelt og da at jeg eser ut fordi det ikke strammer noen plass :smiley-bounce022
Det samme har jeg tenkt :p åpner knappen i buksa foreløpig :)

Back
Topp