Trollemor86
Flørter med forumet
Noen av buksene mine begynner å bli for små allerede
Arbeidstøyet begynner å bli trangt, spesielt buksene rund livet å faktisk rundt rumpa også
Vet ikke hvordan det er med dere som har hatt tidliger svangerskap men jeg la lite på meg da jeg gikk med gutten, det var bare en diger mage å det var det, men med jenta mi så la jeg på meg gjevnt over.. så er spent på hva som skjuler seg i hulen
Jeg gruer meg til jeg blir større, jeg er ikke komfortabel med å gå gravid men resultatet er ubeskrivelig
Flere som ikke er kjempe komfortabel med å legge på seg 12++
Har lagt på meg over 20kg med hvert svangerskap men de har gått raskt av begge gangene , jeg fyller så med vann
Noe dritt men sånn er det
Arbeidstøyet begynner å bli trangt, spesielt buksene rund livet å faktisk rundt rumpa også

Vet ikke hvordan det er med dere som har hatt tidliger svangerskap men jeg la lite på meg da jeg gikk med gutten, det var bare en diger mage å det var det, men med jenta mi så la jeg på meg gjevnt over.. så er spent på hva som skjuler seg i hulen

Jeg gruer meg til jeg blir større, jeg er ikke komfortabel med å gå gravid men resultatet er ubeskrivelig

Flere som ikke er kjempe komfortabel med å legge på seg 12++
Har lagt på meg over 20kg med hvert svangerskap men de har gått raskt av begge gangene , jeg fyller så med vann

Noe dritt men sånn er det

var så kvalm, måtte spise hele dagen for å holde den i sjakk
begynte ikke med gravidklær før jeg nærmet meg siste trimester. Hadde mye oversized bluser og highwaist bukser med mye stretch i, men når kjolene mine ble korte topper måtte jeg kaste inn håndkleet å kjøpe noen skikkelig mammabukser
la på meg 20 kg totalt
to uker etter fødsel var alt borte!