Når syns kjønnet?

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Når kan man egentlig se kjønnet? Vet de fleste snakker om uke 16/17, men er det mulig å se det før det?

Vil så gjerne kunne vite det før jul sånn at vi kan få masse små gutte ellr jente klær :D

Ei venninne av meg fikk vite kjønn i uke 12.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Jeg fant akkurat ut at jeg er ca. 17 uker på vei på bursdagen min den 19 desember :D Så når jeg skal til jordmor skal jeg spørre om ikek vi kan være så snill å sette opp en time den dagen fopr å se etter kjønnet :D Hun traff riktig da jeg var i uke 17 på første mann, mens de på sykehuset klarte ikke det de mente det var for tidlig.

Det hadde vært verdens beste bursdagsgave å vite om vi venter en gutt eller jente og da kan jeg lissom ha en litt ekstra overrakslese til familien på julaften i tillegg til graviditeten :D

Det kommer helt an på hvor dyktig jordmoren er på å se slikt. Og hvordan rekka ligger :)
Men vi fikk det nesten bekrefta i uke 13 sist. Hadde vi kommet en uke senere kunne hun si det helt sikkert sa hun :)
Å det hun sa i uke 13 stemte :)

Jeg spurte på tidlig UL uke 11 forrge gang, og gynekologen trodde det ble gutt, noe det ble. Det er jo egentlig altfor tidlig å få vite, men kommer nok til å spørre denne gangen på tidlig UL og :-)

Legen tippet faktisk riktig på tidlig ul i uke 13, men det var en veldig erfaren dame på rikshospitalet. De så det bedre i uke 17 :)

Tosola

Jeg fikk vite at det antagelig var en jente i ike 12+3.
Men det var en gutt :)

Back
Topp