Når synker magen?

marne_katt

Glad i forumet
Ja, som tittelen tilsier, når synker magen? Husker d ikke fra de to andre svangerskapene :p

Min må ikke synke mer, da havner den langt nedi trusa jo!! :p (bare 29 nå)

Hehe, ja sånn føler jeg får også :p Men så kan d plutselig føles som jeg har magen i halsen.. Begynner vel egentlig bare å bli klar for å få tilbake kroppen min :p

Gleder meg også til å få puste normalt igjen :D

Min er ganske kulerund på midten, og kjempe rund fra toppen. Sånn at puppene ligger oppå magen fordi den er så stor øverst :p sykt irriterende når bhen klemmer seg inn i magen. Helt forferdelig!

Jeg føler min har sunket de siste dagene, plutselig liksom. (33+4) Ubeskrivelig herlig å få puste, men da presser det jo desto mer andre veien:dead:

Fra og med uke 32 så jeg en ganske tydelig forskjell, fra å ha magen som "puppebord" til at puppene plutselig fikk henge mer fritt :p Selve kulen befinner seg betraktelig lavere :)

Har vel sammenheng med når baby fester seg/går lenger ned i bekkenet? Jeg er 38+3 i dag og baby har ikke festet seg - magen har blitt litt lavere, men det sparkes til tider godt i ribbeina ennå!

Han spirrevippen inni magen min oppfører seg til tider som en turner. Han snur seg daglig enda (33+6 i dag), så annenhver dag får jeg puste, men må tisse hele tiden. Og omvendt ;)

Jeg tror faktisk at min har sunket litt:-) Kan ikke huske siste jeg spiste en så n middagsporsjon uten å være sprengt i timesvis etterpå! Verste er at jeg kunne spist mer! Kjennes ut som om jeg går pustet igjen:-)

Jeg tror faktisk at min har sunket litt:-) Kan ikke huske siste jeg spiste en så n middagsporsjon uten å være sprengt i timesvis etterpå! Verste er at jeg kunne spist mer! Kjennes ut som om jeg går pustet igjen:-)
Var sånn jeg oppdaget det og:p Skjønte liksom ikke hva som var annerledes...ganske treg i oppfattelsen for tiden, så det tok ett par dager før jeg skjønte det:p

Back
Topp